Dolomieten 16 t/m 23 maart 2019

@GiGi
Ziet er goed uit! Maandag alvast de winterbandjes eronder. Hebben we in ieder geval alvast één auto klaar. Hoewel, volgens mij gaan bij jou de winterbanden er nooit af :-)

Foutje

*bericht bewerkt door GiGi op 23 nov 2018 11:09

Wat is inmiddels de stand van zaken (programma, kosten, groep)? Is er nog ruimte voor een oudere ervaren skiër?

Huub

Er is nog niks concreets en qua plannen wat in de openingspost staat. Maar stuur eerst eens een PB met wat meer informatie, dan kunnen we eerst kennismaken en dan verder kijken.

@GiGi heeft een uitgebreide presentatie van de reis ingepland op zaterdag 19 januari om 13.00 uur in de regio Utrecht.
Ook mooi dat je dan eventuele toekomstige reisgenoten kunt ontmoeten. :-)
Ben benieuwd.

Echt? Dan kom ik ook (desnoods voor die volgende trip)

@GiGi: onder voorbehoud (je kent me :))
Dolomieten staat hoog op mijn lijstje, periode lijkt me ook prima. Dus geïnteresseerd!

*bericht bewerkt door Ferdinand op 25 nov 2018 12:59

fijne site hè, dat wintersport.nl?

@GiGi: onder voorbehoud (je kent me :))
Dolomieten staat hoog op mijn lijstje, periode lijkt me ook prima. Dus geïnteresseerd!

Ferdinand op 25 nov 2018 12:59

Staat genoteerd. Zoals gezegd: midden januari is de eerste ontmoeting van geïnteresseerden. Pas daarna zal het concreet gaan worden qua zoeken en boeken van verblijf e.d.
Dus je hebt nog tijd zat (iedereen) om toestemming te vragen aan je partner, aan je baas (indien dat een ander is), etc.

@GiGi: onder voorbehoud (je kent me :))

Dolomieten staat hoog op mijn lijstje, periode lijkt me ook prima. Dus geïnteresseerd!

Ferdinand op 25 nov 2018 12:59

Staat genoteerd. Zoals gezegd: midden januari is de eerste ontmoeting van geïnteresseerden. Pas daarna zal het concreet gaan worden qua zoeken en boeken van verblijf e.d.
Dus je hebt nog tijd zat (iedereen) om toestemming te vragen aan je partner, aan je baas (indien dat een ander is), etc.

GiGi op 25 nov 2018 13:05

Top! Zelfs het rode wonder is weer beschikbaar dan.

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ik houd het topic “Forum reis Dolomieten 2020” in de gaten CJA Hulskamp !

Ik heb er al even een interessepeilingstopic voor geopend…

https://www.wintersport.nl/forum/topic/434940

.

*bericht bewerkt door Drikus op 06 dec 2018 21:14

Precies de week die ik in gedachten heb om met vrienden die kant op te gaan. Mochten wij daadwerkelijk boeken kunnen we wellicht ergens een drankje doen… :)

Check! Vrienden zijn afgehaakt door omstandigheden, dus ik heb interesse om mee te gaan.

Is er een app groep of gebruiken we dit medium als communicatiemiddel?

19 januari een meeting zag ik?

19 januari meeting inderdaad, rond lunchtijd, midden van het land ergens (ntb).

Ik heb je nummer nog geloof ik, dus ik zal je in de appgroep toevoegen.

De locatie en datum van de ontmoeting zijn nu definitief?

Dolletjes… :)

De presentatie is al af hoor. Ik ben nu de verhalen aan het schrijven die bij de slides horen…

Je begrijpt dat de verwachtingen hooggespannen zijn hè? Wellicht moeten we bij Hajé even informeren of ze een beamer (en scherm) hebben, of neem je die zelf mee?

Ik kan vanwege mijn werk er helaas niet bij zijn de 19e, maar ben wel geïnteresseerd. Komt er misschien nog iets over deze presentatie op dit forum terecht, GiGi ?

Wellicht kunnen we een video-registratie (al dan niet live) maken van de presentatie Gijs?

Ik kan vanwege mijn werk er helaas niet bij zijn de 19e, maar ben wel geïnteresseerd. Komt er misschien nog iets over deze presentatie op dit forum terecht, GiGi ?

Pirmin op 20 dec 2018 23:40

Niet op het forum, maar ik kan hem wel even sturen per whatsapp…

Wellicht kunnen we een video-registratie (al dan niet live) maken van de presentatie Gijs?

Harm op 21 dec 2018 07:14

Ik dacht het niet @Harm ;)

Haha het wordt serieus een presentatie? Ik hou me dan ook zeker aanbevolen. Ik ga niet met jullie mee (kan de 19e ook niet) maar volgens mij is de kans redelijk groot dat we elkaar tegen gaan komen ;).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik kan vanwege mijn werk er helaas niet bij zijn de 19e, maar ben wel geïnteresseerd. Komt er misschien nog iets over deze presentatie op dit forum terecht, GiGi ?

Pirmin op 20 dec 2018 23:40

jij bent toch wel van te voren goedgekeurd 😉

Denk van wel ☺️

Nieuw op het forum, maar ben ook bezig met plannen maken voor de rest van de winter en heb eventueel wel belangstelling voor deze trip!

Nieuw op het forum, maar ben ook bezig met plannen maken voor de rest van de winter en heb eventueel wel belangstelling voor deze trip!

*bericht bewerkt door Skadi op 31 dec 2018 16:36

Nieuw op het forum, maar ben ook bezig met plannen maken voor de rest van de winter en heb eventueel wel belangstelling voor deze trip!

Skadi op 31 dec 2018 16:36

@Skadi, Stuur me even een PB met je telefoonnummer, dan communiceren we even per whatsapp (makkelijker vind ik).

Hoop dat de Fernpass dan wel open is.😀
Al op de weg terug nu vanuit Livigno GiGi?

Hoop dat de Fernpass dan wel open is.😀
Al op de weg terug nu vanuit Livigno GiGi?

Drikus op 4 jan 2019 19:48

Nee, morgen nog skiën in Paganella, daarna de terugweg. De opties zijn de route over Brenner en Fernpas of Oostenrijk helemaal vermijden door om te rijden via Como-Basel. Morgenmiddag beslissen we.

Plaats een reactie