Skiën met een groepje ervaren skiërs, skiën in La Plagne en Les Arcs

Wie gaat er mee skiën in La Plagne en Les Arcs.

Vertrek zaterdag 23 maart 2019 en zaterdag 30 maart 2019 weer thuis.

6 dg skipas, busvervoer, hotel h/p incl. gratis wijn, water en koffie, voor slechts € 545,–
Er zijn nog enkele 2 persoonskamers beschikbaar.

Reageer snel want “vol is vol”

Wat is inmiddels de stand van zaken (programma, kosten, groep)? Is er nog ruimte voor een oudere ervaren skiër?

Huub

Zoals je kan zien zijn de kosten € 545,-- Stuur mij bij interesse en prive bericht met je telefoonnummer.
De groep bestaat uit 60+ en 2 van 70+

Uiteraard ook 40 en 50 jarigen.

Ik moet met mijn 3 kleine kids tijdens krokus en Pasen gaan skiën, dus vooral krokus is erg duur. We willen toch een hotel op de piste met kids club en zwembad en dan kom je al snel aan 1200 tot 1500 euro pp per week. Mijn ervaring is dat je dit soort hotels meestal rechtstreeks miet boeken want die zijn zo populair dat ze sunweb en consorten niet nodig hebben om hun hotel vol te krijgen

Verkeerde topic @koenbali? ;)

Mr. Slow

Yep sorry

Ik moet wel lachen Koen
Je zegt " ik moet gaan skiën "
Je bedoeld waarschijnlijk dat je zo bevoorrecht bent dat je mag en financieel gezien kan gaan skiën.
En dat je ook dit jaar niet afhankelijk bent van de voedselbank.👍

Inderdaad. Zo had ik het nog niet gelezen. Het gaat uiteraard om de periode die ik moet kiezen. Het skiën met de kids vind ik super

Inderdaad. Zo had ik het nog niet gelezen. Het gaat uiteraard om de periode die ik moet kiezen. Het skiën met de kids vind ik super

Skiën met een groepje LaPlagne / Les Arcs, Nog 2 plaatsen beschikbaar, reageer snel alleen deze week nog te boeken.
Daarna alleen op aanvraag of het hotel nog een kamer heeft.

Nu nog 1 plaats beschikbaar voor heer.

Plaats een reactie