Reis naar Sauze D'Oulx

Beste medeleden,

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om in het weekend van 22/23 december naar Sauze D’Oulx te gaan. Ik zou het liefst met een bus gaan. Ik heb al verschillende busvervoerders benaderd maar kan er geen goede rit vinden. Kennen jullie nog maatschappijen die die kant op gaan? Appartement en dergelijke heb ik niet nodig. Het gaat dus puur alleen om de busrit.

Alvast bedankt

En de trein? Simpele overstap in Parijs van Gare du Nord naar Gare Lion (Van Thalys naar TGV (richting Milaan)) en dan stap je in Oulx uit. Daar gaan bussen naar Sauze, of kun je een taxi nemen.

Click. Click. Peace

Bedankt voor je reactie. Ik heb hier ook naar gekeken, maar ik krijg dan prijzen te zien van 300 euro, of helemaal geen prijzen. Vandaar dat ik op zoek ben naar een bus. Mocht er wel een betere prijs zijn dan is de trein natuurlijk ook een optie.

vliegen (skyscanner.nl) op of bus naar (Flixbus.nl) Turijn en dan de trein naar Oulx. En dan bus of taxi naar Sauze.

Duidelijk! Het kan de moeite lonen om af en toe blijven kijken, de prijzen schommelen enorm. Bussen ken ik helaas niet.

Vliegen naar Turijn kan ook soms vrij goedkoop, maar dat levert wel wat transfer problemen op…

Click. Click. Peace

Vliegen naar Turijn kan ook soms vrij goedkoop, maar dat levert wel wat transfer problemen op…

Rogier op 19 nov 2018 15:37

Hoezo? er gaat een transferbus vanaf het vliegveld die je voor het juiste treinstation in turijn afzet. Vervolgens is er een directe trein naar Oulx, dan ben je er praktisch!

Klopt, maar dat vind ik nog best onhandig tranfer vanuit vliegveld… naar trein, trein naar oulx en dan weer een transfer naar Sauze…

Is zeker te doen, maar persoonlijk vind ik dat best omslachtig.

Click. Click. Peace

Ik ben ook een tijd aan het zoeken geweest, maar geen enkele busmaatschappij gevonden die een buspendel naar Sauze d’Oulx heeft. Ik ga met een groep en voor ons is het rendabel om 2 personenbusjes te huren.

Wellicht kan het voor jou een optie zijn om een buspendel te boeken naar het station van Saint-Jean-de-Mauriënne (bij Les Sybelles) of Saint-Michel-de-Mauriënne (bij Valmeinier/Valloire). Van daaruit kun je de lokale trein nemen naar Modane en vervolgens naar Oulx.

Beter één piste onder mijn ski's dan 10 op de webcam

vliegen (skyscanner.nl) op of bus naar (Flixbus.nl) Turijn en dan de trein naar Oulx. En dan bus of taxi naar Sauze.

pahlawan op 19 nov 2018 15:36

Ik heb een ticket via Flixbus gevonden. Voor 120 euro via Parijs. Is wel 19 uur, maar het is een nachtbus en kom om 10 uur 's ochtends aan in Oulx, dus prima. Bedankt voor de reacties :)

Dat weekend gaan er ook singelreizen van villa vibes daar heen (met de bus, 2 bussen) …vertrekken vrijdag avond en gaan de zaterdagavond de week erop terug…
Maar dat is wel een complete vakantie…

*bericht bewerkt door judith216 op 28 nov 2018 17:59

Een omweg (en waarschijnlijk ook kostbaarder alternatief) zou een flixbus via Torino zijn. Vanaf daar kun je op de trein naar Oulx. Qua prijs en reistijden zou ik wel gewoon via Frankrijk gaan.

Plaats een reactie