groepje wintersport.be/nl-leden zoekt nog één persoon voor wintervakantie!!

Hoi allen,

Onze groep (bestaande uit allemaal leden van wintersport.be of wintersport.nl!) is bijna compleet!
Er is nog één plaatsje over en we zoeken dit zo snel mogelijk op te vullen met een enthousiaste, sneeuwgekke en boeiende man of vrouw!

Wie zijn wij?
Onze groep bestaat momenteel uit vijf personen. Deze personen zijn allemaal lid van dit forum en kennen elkaar niet of nauwelijks. De deelnemers zijn:
een nederlandse snowboardster van 25,
een nederlandse snowboarder van 29,
een belgische snowboarder van 31,
een belgische skiër van 32,
een belgische skiër van 37.
Zoals je kan zien een vrij diverse groep, zowel qua leeftijd als qua nationaliteiten. Maar dat maakt het net zo boeiend!

Waar gaan we naartoe?
Hinterglemm!
We vertrekken op vrijdag 4 januari 's morgens en zullen 's avonds in een bnb overnachten op een goed uurtje van Hinterglemm.
Op zaterdag 5 januari vertrekken we hier weer goed op tijd zodat we zaterdagmorgen op de piste staan!
Op zaterdag 12 januari 's morgens vertrekken we weer naar huis en zullen hier zaterdag in de loop van de avond aankomen.
Vervoer is reeds aanwezig, al is het natuurlijk wel handig als je tot op een verzamelpunt kan geraken.
De accomodatie bestaat uit een vierpersoonsappartement (twee kamers met een tweepersoonsbed, woonkamer met keuken, badkamer, apart toilet) en een kamer (tweepersoonsbed, badkamer, apart toilet).
Het verblijf is trouwens vlak tegen de piste gelegen, in het centrum. Je kan dus tot aan de deur skiën/snowboarden!

Wie zoeken we?
Uiteraard moet je openstaan om nieuwe mensen te leren kennen! Verder kom je best redelijk van de piste af maar een topniveau is zeker niet vereist :).
Een apres-ski bar na het wintersporten staat zeker op de activiteitenlijst maar we houden niet van zuip- en overlastfeestjes. 's Morgens terug op de piste staan is wel een must.
Ben je een dame dan heb je een streepje voor want onze momenteel enige dame in de groep zou dan graag met jou een kamer delen. Ben je een man, geen enkel probleem, ook jij bent meer dan welkom!

Wat kost dit alles?
Omdat er toch vrij veel vragen komen over de prijs zetten we deze hier maar meteen bij.
Het vervoer zal ongeveer €50 bedragen.
Het verblijf betaal je €305 euro.
Een skipas kost je €286 euro.
Voor eten en drinken ter plaatse reken je best op ongeveer €50 per dag ('s middags wat eten op de piste, ’ s avonds zelf koken).

Wat moet je doen?
Voel jij je geroepen? Lijkt dit wel wat voor jou? Heb je zin om allemaal nieuwe mensen te leren kennen?
Stuur mij een berichtje of reageer hieronder!
We kijken er naar uit om jou te leren kennen!

Ik ga niet mee maar dit vind ik één van de beste en meest complete oproepen op dit forum tot nu toe. ;)

Aftellen maar!

Ik ga niet mee maar dit vind ik één van de beste en meest complete oproepen op dit forum tot nu toe. ;)

Matthieu op 29 nov 2018 17:54

Dankjewel!
Kom op mensen, wie wil er binnen een dik maandje aan het genieten zijn van sneeuw, bergen en tof gezelschap?😁

Jammer, ik zit dan in Italië, maar anders was ik door deze leuke oproep zeker enthousiast geworden!

Jammer, ik zit dan in Italië, maar anders was ik door deze leuke oproep zeker enthousiast geworden!

Lein op 1 dec 2018 13:01

Wat fijn om te lezen dat je er enthousiast van wordt. Jammer dat je al wat op jou planning hebt staan maar veel plezier in Italie!

Ok, omdat er nog wat dingen moeten geregeld worden en om de kans te hebben alles tijdig klaar en gepland te krijgen hadden we graag dat geïnteresseerden zich melden ten laatste nu WOENSDAG 5 december.

Dus heb je dat laatste zetje in de rug nodig om te beslissen, twijfel niet meer maar stuur zeker een bericht!
Wij hadden er nog héél graag iemand bij van wintersporters!

Groetjes!

Beste Wintersporters. Ik kan jullie meedelen dat we compleet zijn.
We wensen alle wintersporters een veilige, sportieve en fijne winter toe!

Plaats een reactie