Kan dit? erg bijzondere reclame voor skiwedstrijd...

Niet eens deze?

null

Jeetje @Rogier wat een preutsheid haha. Misschien is die Franse televisie dan toch niet meer wat het geweest is. Nu, in ons koude kikkerlandje zien we dit soort scenes nog vaak genoeg (zelfs in GTST meen ik) en uiteraard zitten er in elke Nederlandse film nog wel een paar blote borsten. Niets om het schaamrood van op de kaken te krijgen hoor… ;)

Shane op 30 nov 2018 13:14

Volgens mij ben jij de radio 538 posters vergeten die in Amsterdam moesten verdwijnen. Suitsupply relletje?
Ook al zitten er in Nederlandse films en series nog wel eens een leuke dame, ben ik bang dat een reclame als dit in Nederland niet eens meer wordt uitgezonden, zover zijn we gezakt.

De relatie tussen de 2 onderwerpen zie ik niet, ook heb ik geen idee wat het product is wat ze proberen te verkopen (was wat afgeleid ;-) ) dus of het reclame technisch een goede reclame is…

Togi op 30 nov 2018 14:42

Wij vullen er alweer een topicje mee, dus dat de reclamemissie meer dan geslaagd is, lijkt me evident.

En Amsterdam, tja…

I can stick uphill ice, on my saucer...

En de video is off-line gehaald op vimeo. Zo wordt het zometeen een verhaal van mytische proporties…

Click. Click. Peace

Dit brei je niet meer recht @Rogier, vanaf nu zal ik altijd denken dat je toch wel te veel tijd in koude oorden met te veel lagen kleding aan kunt spenderen :P.

Shane op 30 nov 2018 13:42

Geldt het hebben van een paar Lange posters naast mij waxtafel niet?

Rogier op 30 nov 2018 14:47

Haha, als dat het geval is dan moet het aanmaken van dit topic in een vlaag van verstandsverbijstering gebeurt zijn… ;)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Dit brei je niet meer recht @Rogier, vanaf nu zal ik altijd denken dat je toch wel te veel tijd in koude oorden met te veel lagen kleding aan kunt spenderen :P.

Shane op 30 nov 2018 13:42

Geldt het hebben van een paar Lange posters naast mij waxtafel niet?

Rogier op 30 nov 2018 14:47

Haha, als dat het geval is dan moet het aanmaken van dit topic in een vlaag van verstandsverbijstering gebeurt zijn… ;)

Shane op 30 nov 2018 15:02

Nog steeds niet… want ik vind dat de link tussen Bellevarde en deze schone dame niet klopt.
En op de Lange poster is een echte skidame :-)

Click. Click. Peace

En de video is off-line gehaald op vimeo. Zo wordt het zometeen een verhaal van mytische proporties…

Rogier op 30 nov 2018 15:00

Wow, kijk voor mij is dit hele topic gewoon heel gezellig en grappig. Maar dit soort dingen vind ik oprecht kwalijk, mits dit natuurlijk door klachten of iets dergelijks komt…

I can stick uphill ice, on my saucer...

En de video is off-line gehaald op vimeo. Zo wordt het zometeen een verhaal van mytische proporties…

Rogier op 30 nov 2018 15:00

Wow, kijk voor mij is dit hele topic gewoon heel gezellig en grappig. Maar dit soort dingen vind ik oprecht kwalijk, mits dit natuurlijk door klachten of iets dergelijks komt…

Shane op 30 nov 2018 15:05

Hier ben ik het zeker mee eens! Ik vind dat we hier open over mogen en moeten praten (precies gezellig en grappig). Stel dat deze reclame off-line is gehaald als een soort censuur is het zeker kwalijk.

Click. Click. Peace

En omdat het me toch intrigeerde en er wel degelijk een goed concept (en geen plat bureau) achter zit een linkje naar de site en het verhaal van de makers…

http://www.snow-stories.com/val-disere-teaser-criterium-de-p…

I can stick uphill ice, on my saucer...

En omdat het me toch intrigeerde en er wel degelijk een goed concept (en geen plat bureau) achter zit een linkje naar de site en het verhaal van de makers…

http://www.snow-stories.com/val-disere-teaser-criterium-de-p…

Shane op 30 nov 2018 15:20

@Shane bedankt voor het delen. Nu snap ik de link skiën en de romantische scène wel een stuk beter 👍

Wat betreft verwijderen, leven en laten leven is niet meer mogelijk, zeker?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ben benieuwd naar het vervolg
Eerste keer tijdens de super G de bocht uit vliegen
Eerte keer trauma helicopter

Wat kunnen nog meer onvergetelijke momenten zijn?

Plaats een reactie