Gezocht: skimaatje/groep Kerstvakantie

Hallo wintersporters,

Ik heb vandaag een teleurstellend bericht gekregen dat door mij geboekte singlereis met de Kerst naar Zell am See niet door kan gaan. :(
Ik zal het heel leuk vinden om tijdens kerstvakantie te gaan skiën.
Zoekt nog iemand hier een skimaatje voor in de periode tussen 21 december en 06 januari? Een week/midweek. Misschien een vrouw die een kamer wil delen en dan via Sunweb reis incl. busvervoer boeken? Of een gezellige groep? Eigen vervoer kan ook, maar mijn auto is niet geschikt daarvoor (geen winterbanden). Alle ideeën zijn welkom! Bestemming maakt niet uit, als het maar een beetje sneeuwzeker gebied is.
Ik ben 41, kan goed skiën (blauwe/rode pistes), rook en snurk niet.

Hoi Alina,

Voor het eerst sinds jaren is er geen enkele kandidaat wintersporter in eigen vriendenkring voor de kerstperiode.
Dan maar op zoek naar nieuwe wintersportvrienden, zodoende kom ik hier terecht.
Heb zelf 43 jaar op de teller staan. Aangezien de knieën niet meer meewilden ben ik enkele jaren geleden overgestapt op snowboarden.
De bestemming maakt mij op zich niet uit maar heb een lichte voorkeur voor Oostenrijk. Wil gerust met de bus maar de laatste jaren ging ik met de wagen wat dus ook dit jaar perfect mogelijk zou zijn.
Weet niet of er nog al mensen gereageerd hebben, een groepje zou wel fijn zijn.
Hoe dan ook mocht er interesse zijn hoor ik het graag en dan maken wel eff verder kennis en beantwoord ik met plezier al jouw vragen.
Groeten
Dimitry

Hoi Dimitry,
Leuk dat je reageert. Klinkt goed!
Welke periode heb je in je gedachten?
En mocht er nog meer mensen zijn die met de kerstvakantie op wintersport willen - kunnen wij een leuk en gezellig groepje maken!

Witte kerst komt dichterbij :)

Hallo, ik heb dit jaar ook geen reisgenoot, dus het had me leuk geleken! Hoop dat je iemand vindt. Mocht dat niet lukken, of je wil over 2 maanden nog een keer :-) ik wil graag eind feb/begin maart naar Italië (vliegen/trein en hotel). Zie oproepje op dit forum.
Bye, Monica

Hallo, ik heb dit jaar ook geen reisgenoot, dus het had me leuk geleken! Hoop dat je iemand vindt. Mocht dat niet lukken, of je wil over 2 maanden nog een keer :-) ik wil graag eind feb/begin maart naar Italië (vliegen/trein en hotel). Zie oproepje op dit forum.
Bye, Monica

Hey Alina,

De Kerstperiode komt dichtbij en weet niet of het nog mogelijk is om te boeken of ergens zelf een plaats te vinden.

Ik ben Chris (Belg) en zou graag voor een paar dagen, liefst met eigen vervoer, naar Oostenrijk gaan skiën. Enkel skiën van snowboarden kan ik niet.

In 2019 (voorjaar) zo lang het skiseizoen duurt gaat voor mij ook.

Grtjs,

Chris

*bericht bewerkt door kikie op 12 dec 2018 19:25

Hoi Alina,

Heb je al iemand gevonden?

Ben 38, ik ski en snowboard en ga graag naar Oostenrijk. Ik ben fanatiek maar de apresski vind ik ook belangrijk. Mocht je nog zin hebben, ik kan 1e Kerstdag tot en met zaterdag. ‘s nachts rijden geen probleem zolang ik niet in mn eentje hoef te rijden 😀 Ik heb n leasewagen dus scheelt n hoop!

Ik hoor het graag! groeten Wendy

Hoi Wendy
Ik las net jouw reaktie
Ik ben zelf 51, erg sportief, en heb ruime ervaring op gebied van snowboarden/skiën
Ik zou het heerlijk vinden een paar dagen naar de sneeuw te gaan
Ik kan vanaf de 26e t/m de 30e
Heb nog geen accomodatie ofzo maar het maakt mij niet uit waar ik ski/snowboard
Even er tussen uit is voor mij al goed!

Ik hoor graag van je
Groetjes Ellen

Beste Ellen,

Bedankt voor je bericht. Ik ben helaas echt gebonden aan deze dagen, en voor 2x1000 km rijden vind ik 4 dagen op de latten wel t minimale.

Groetjes Wendy

Beste mensen,
Bedankt voor alle reacties!
Inmiddels heb ik mijn ski groepje voor de kerstvakantie al gevonden (dankzij mijn oproep hier).
Groetjes en fijne kerstdagen!
Alina

Plaats een reactie