Nog 1 plaatsje vrij voor ski trip vertrek 12/01/2019

Beste Wintersporters,

Wij vertrekken op 12/01/2019 opnieuw naar Les Trois Vallées. Onze bende bestaat voorlopig uit 11 mensen. 9 mannen (27,42,45,46, 47, 50, 56,58 en 62 jaar) en 2 vrouwen (47 en 56 jaar). 5 Belgen en 6 Nederlanders. Waarvan 9 gevorderde skiërs. De 2 andere gaan les nemen en samen skiën. De appartementen in de luxe chalet in les Clarines les Menuires zijn al geboekt en betaald. 5 kamer appartement van ongeveer 105 m²( 4 Slaapkamers) en 3 kamer appartement van 50 m²(2slaapkamers). De bedoeling is dat de living vrij blijft.
We zijn van plan om 3 tot viermaal in de chalet te eten en ook om eens te gaan eten. Natuurlijk is iedereen vrij te doen en te laten wat hij wil. Hoofdzaak is skiën, en eens een aprés ski meenemen behoort ook tot de mogelijkheden, maar is geen must. We nemen genoeg drank en eten mee van de thuisbasis.
Door een annulatie hebben we opnieuw een 1 plaatsje vrij, zowel in de wagen als op ons verblijf, voor een gevorderde skiër of Skiester….of iemand die net als de andere 2 les gaat nemen en in de namiddag samen gaat skiën. Als je op de bijhorende link klikt, krijg je een idee van Les Clarines. De prijs komt op 495 euro de man, ski pas van 306 euro voor het hele gebied(meer dan 600km pistes), Zwembad, sauna, Fitness, Ski Inn Ski out… inbegrepen. We beschikken over 3 ruime wagens met winterbanden, waarvan 1 met dakkoffer.
https://www.sportiek.com/Les-Clarines?df=1546642800…

Grts,
Peter

*bericht bewerkt door Peter007 op 03 dec 2018 19:13

Peter Hertegonne

Ik neem aan, dat die 495 euro’s exclusief ski-pas zijn?

Huub

(Eerst beter kijken, weet ik nu)
Volgens de info op de website van Les Clarines is de prijs inclusief ski-pas. In dat geval ben ik zeker geïnteresseerd.

Huub

Hallo Belleman,

Dat de ski pas inbegrepen is , stond toch in mijn oproep. De skipas die jij zien staan hebt is enkel geldig voor het ski gebied Les Menuires. In de prijs die ik heb kunnen bekomen heb is de ski pas van Les Trois Vallées (600km pistes) inbegrepen.
Maar…Er heeft zich echter gisteren al iemand aangemeld en vandaag bevestigd, dus zal ik je voorlopig moeten teleurstellen. We zijn volzet

Groeten,
Peter

*bericht bewerkt door Peter007 op 04 dec 2018 23:33

Peter Hertegonne

OK, ik hoor het graag als zich nog iemand afmeldt.

Groet,

Huub

Huub

Zal ik doen,

Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Ik ook evt kandidaat moest er nog iemand afvallen…

Tim, Belg, 47j, ski sinds m’n 4e ;-)

Grtjs en alvast veel plezier !

*bericht bewerkt door Tim-B-47 op 05 dec 2018 19:00

Love the Life you Live... & Live the Life you Love

Plaats een reactie