Skigenoten gezocht voor weekje in periode van 5/1 t.e.m. 9/2

Hallo,
Ik ben Tim, 47j, belg, single, ski sinds m’n 4e en is m’n grootste passie…
op zoek naar toffe bende of groepje die gaat skiën ts 5/1 en 9/2 2019…
aangezien m’n vaste skimaat voor jaartje op wereldreis is dit seizoen op zoek…
evt andere lot(ski)genoten kunnen ook reageren en desnoods dan zelf iets organiseren…
ik ga zelf het liefste naar Oostenrijk en met de wagen omdat dat het flexibelste is…
Grtjs

Love the Life you Live... & Live the Life you Love

Hey Tim,

Ik ben ook Belg en kan in die periode mee gaan. Ook liefst met de auto en Oostenrijk.

Gtzz,

Chris

Hallo Tim,

Als je mensen vind om naar Les Trois Vallées te gaan op 12/01 kan je gerust met ons op pad gaan hoor.

Groetjes,
Peter

Peter Hertegonne

Hey Peter, dat is nu net het probleem dat ik momenteel niemand weet of ken om mee te gaan skiën en daarom een groepje zoek… gr

Love the Life you Live... & Live the Life you Love

Tim

Gisteren omstreeks 12:25 heb ik jouw bericht beantwoord maar blijkbaar heb ik iets fout gedaan.

Ik weet niet of je het gelezen hebt. Kan je me iets laten weten?

Hai Tim,

Lijkt mij leuk om mee te gaan, dit jaar voor het eerst zonder 2 puberdochters en op zoek naar een groepje gezellige sportievelingen. Ik ( Nederlandse vrouw van 52 )hou van skiën en
van de sfeer en gezelligheid van Oostenrijk. Geen snelheidsduivel op de zwarte piste, maar wel aanstekelijk enthousiast.Periode beschikbaar van eind januari t/m 3 februari of begin maart 2019. In bezit van auto met heuse winterbanden.

Blijkbaar kan ik een eerdere post niet aanpassen dus hierbij een update van beschikbare periode : Ik kan dit seizoen enkel nog van 9/3 t.e.m. 30/3… als er een groepje is die dan gaat of nog andere die samen willen gaan…

Love the Life you Live... & Live the Life you Love

Hallo allen,
topic is blijkbaar stilgevallen zonder concrete plannen ?

Ik zoek nog gezelschap voor eind jan begin febr 4-5 dagen naar Oostenrijk, Kikie, Lakreutz jullie?

groeten Geert (B)

Hey Geert, ja idd … door het veranderen van de periode en bij gebrek aan reacties… ik heb ondertussen besloten om dit seizoen m’n Anwärter II diploma te halen en les te gaan geven in Oostenrijk en evt zelfs naar daar te gaan wonen… indien iemand ervaring hiermee… laat maar weten… gr & succes

Love the Life you Live... & Live the Life you Love

Amai Tim, da’s ne keer wat anders … Ik wens je heel veel succes hierbij
groeten
Geert

bedankt Geert… is al sinds ik kind was dat ik naar de bergen wou trekken en ondertussen gescheiden en geen kids dus nu de moment… gr

Love the Life you Live... & Live the Life you Love

Hey Geert, ja idd … door het veranderen van de periode en bij gebrek aan reacties… ik heb ondertussen besloten om dit seizoen m’n Anwärter II diploma te halen en les te gaan geven in Oostenrijk en evt zelfs naar daar te gaan wonen… indien iemand ervaring hiermee… laat maar weten… gr & succes

Tim-B-47 op 9 jan 2019 22:35

Bericht gestuurd.

*bericht bewerkt door kikie op 11 jan 2019 18:36

Hallo allen,
topic is blijkbaar stilgevallen zonder concrete plannen ?

Ik zoek nog gezelschap voor eind jan begin febr 4-5 dagen naar Oostenrijk, Kikie, Lakreutz jullie?

groeten Geert (B)

Geert50 op 9 jan 2019 22:08

Oeps, ik heb in mijn vorige bericht per ongeluk een verkeerd bericht beantwoord.

Geert50, interesse is er. Ook liefst in Oostenrijk. Kun je iets laten weten wanneer je gaat, welke bestemming en of ik mee kan?

Gtrs,

Chris

*bericht bewerkt door kikie op 15 jan 2019 09:42

Dit item wordt afgesloten want de kogel is door de kerk sinds gisteren want ik vertrek 22/1 voor 10 dagen naar Kaprun voor m’n Anwärter I & II diploma, dan kan ik hopelijk nog krokus en pasen al lesgeven… en volledig volgend winterseizoen 🎿😁

Love the Life you Live... & Live the Life you Love

Plaats een reactie