Go pro edit Whistler, Chamonix, Mt. Washington

wat was dat lekker !! :)

sorry. nog een keertje dan :)

Zie ik je daar nu zonder rugzak off-piste skiën?

Geek, Snowboarder, iPhone developer

zo jaloers! Ik zat voor dit jaar ook te kijken om naar BC te gaan, maar ging toch niet lukken helaas. Mag ik vragen wat de trip naar BC totaal gekost heeft? Vind de liftpassen daar ook goed aan de prijs. Ben benieuwd dus!

Gr

Ik ben ook erg benieuwd wat dit grapje eigenlijk kost. Zou het ontzettend graag eens willen doen, maar de kosten zijn me volgens mij echt veel te hoog!

@ lieven: ik had m heel ff afgedaan.haha. geen zorgen ik heb m altijd. ik ben uiteraard altijd voorzien van materialen.

@ freek en Rene: is een beetje lastig uitleggen, heb namelijk ook een heel seizoen in Canada gezeten. heb van http://www.section8ski.com een opleiding gedaan, die het hele seizoen duurde.

in de basis is het heel simpel: de kosten voor verblijf, eten, liftpassen scheelt niet heel veel van oostenrijkse normen. er komt alleen een vlucht bij van ongeveer 700-900 euro naar Vancouver of Calgary. (whistler is maar weer 1,5uur vanaf vancouver airport en dus heel goed te doen.). (naar oostenrijk of frankrijk kost ook een paar honderd euro aan benzine en tol).

ook interessant: een directe vlucht naar vancouver is 9 uur, maar een rit naar een oostenrijks skigebied is ook zomaar 10 uur.

Vancouver is inderdaad makkelijk aan te vliegen, echter de prijzen die ik opgezocht had gaan voor een liftpas in februari ruim over de 600-700 dollar(8 dagen). Dat vind ik niet erg vergelijkbaar met Oostenrijk eigenlijk:p.

Maar dan nog, toch overwegen om er maar eens heen te gaan. Is toch zo iets wat je ooit eens gedaan moet hebben.

Plaats een reactie