Welke betaalbare bindingen snowboard

Hallo,

Onlangs ben ik via het forum tot een snowboard keuze gekomen https://www.wintersport.nl/forum/topic/431308
Nu blijkt dan de bindingen die ik had liggen niet meer goed te openen en sluiten en ben ik op zoek naar nieuwe betaalbare bindingen.

Heb niet veel eisen gewoon goed en betaalbaar voor mijn One Mag 165w.
Zit te denken aan Salomon Pact, Salomon Rythem,Rossignol Viper of Rossignol Battle

kan ze allemaal vinden tussen de €95 en €125,- en dat is prima voor me.
Indien er beter te verkrijgen is in die klasse dan hoor ik het ook graag.

Wederom bedankt guys.

Kijk hier eens op… Staan soms mooie aanbiedingen op… Zowel nieuwe als overjaarse modellen
https://www.snowshop.de/navi.php?k=209
Zorg er in. Iedergeval voor dat je juiste maat binding voor je schoenmaat hebt. Voor jouw schoenmaat zal dat een L zijn.

@benniehill mocht je het gemak van FLOW willen maar de feel van een strapbinding met apparte toecap laat maar weten, zit in je prijsrange en online te bestellen.

*bericht bewerkt door Droopy-d op 07 dec 2018 10:45

don't count the days, make the days count !

Bent metal bindingen? Starten vanaf 199 en zijn erg goed!

@benniehill mocht je het gemak van FLOW willen maar de feel van een strapbinding met apparte toecap laat maar weten, zit in je prijsrange en online te bestellen.

Droopy-d op 7 dec 2018 10:42

Thanks, maar flow vind ik niet echt fijn zitten.

Kijk hier eens op… Staan soms mooie aanbiedingen op… Zowel nieuwe als overjaarse modellen
https://www.snowshop.de/navi.php?k=209
Zorg er in. Iedergeval voor dat je juiste maat binding voor je schoenmaat hebt. Voor jouw schoenmaat zal dat een L zijn.

flap20 op 7 dec 2018 09:53

Ok, bedankt
Maar is er niets bepalend aangaande stijfhheid? Anders bestel de goedkoopste van de vier die op heb gegeven?

Thanks again.

De one magtek kan best een responsieve binding gebruiken. Gezien je ervaring zou ik in dit geval kijken voor een middelstijve binding.

De bindingen die je liet zien zijn instapmodelletjes; het hoeft niet slecht te zijn, maar vaak valt de kwaliteit van de straps en ratels tegen. Beter ‘investeer’ je in betere bindingen.

Ik ben zelf fan van de bindingen van Union vanwege hun bouwkwaliteit, maar als je ergens overjarige Burton cartels kunt vinden, is dat ook een heel goede optie.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

De one magtek kan best een responsieve binding gebruiken. Gezien je ervaring zou ik in dit geval kijken voor een middelstijve binding.

De bindingen die je liet zien zijn instapmodelletjes; het hoeft niet slecht te zijn, maar vaak valt de kwaliteit van de straps en ratels tegen. Beter ‘investeer’ je in betere bindingen.

Ik ben zelf fan van de bindingen van Union vanwege hun bouwkwaliteit, maar als je ergens overjarige Burton cartels kunt vinden, is dat ook een heel goede optie.

Sneeuwbaard op 7 dec 2018 21:28

Thanks, ik lees net K2 Indy ook misschien optie is. Ervaringen mee?

Met deze bindingen geen ervaring, maar op basis van de mening van anderen is dit een redelijke goede match. Je zou de bindingen alleen eens in het echt moeten zien of voelen om de kwaliteit goed te beoordelen. Wil je het op ‘gokken’, dan is dit mijns inziens wel de best passende die je hebt genoemd.

*bericht bewerkt door Sneeuwbaard op 07 dec 2018 21:42

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Met deze bindingen geen ervaring, maar op basis van de mening van anderen is dit een redelijke goede match. Je zou de bindingen alleen eens in het echt moeten zien of voelen om de kwaliteit goed te beoordelen. Wil je het op ‘gokken’, dan is dit mijns inziens wel de best passende die je hebt genoemd.

Sneeuwbaard op 7 dec 2018 21:41

Ok, thanks zal eens Union bindingen gaan zoeken. Merk alleen dat de flex lastig is aangegeven op de meeste sites.

Als er niet specifiek “stijf”, of “freestyle” of iets dergelijks bij staat zit de binding waarschijnlijk rond het midden.

Kijk bij Union eens voor de Force

*bericht bewerkt door Sneeuwbaard op 07 dec 2018 22:11

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ik heb zelf de Union force. Zeer stevige bindingen. Flex is gemiddeld dacht ik. Fijn is dat er veel in te stellen valt.

Het was een hele upgrade van mijn plastic bindingen. Alleen willen ze wel eens lastiger los. Maar dat is een truukje weten en dan is dat geen probleem meer. Zeker een aanrader als je ze voor een leuk prijsje kan vinden.

Als er niet specifiek “stijf”, of “freestyle” of iets dergelijks bij staat zit de binding waarschijnlijk rond het midden.

Kijk bij Union eens voor de Force

Sneeuwbaard op 7 dec 2018 22:10

Helaas die force zijn vrij kostbaar.
Waar zit het verschil dan in tussen de modellen bij UNION of hebben ze allemaal goede eigenschappen?

Ik heb zelf de Union force. Zeer stevige bindingen. Flex is gemiddeld dacht ik. Fijn is dat er veel in te stellen valt.

Het was een hele upgrade van mijn plastic bindingen. Alleen willen ze wel eens lastiger los. Maar dat is een truukje weten en dan is dat geen probleem meer. Zeker een aanrader als je ze voor een leuk prijsje kan vinden.

Waah op 7 dec 2018 22:59

Zijn je bindingen nu niet van plastic dan?Of waar zit het merkbare verschil in dan?

Plaats een reactie