Gratis 3-daagse skipas voor SkiWelt

Een aktie waar ik al gebruik van heb gemaakt voor mn aankomende shortski in Januari (Brixen Im Tal)

Bij Bever krijg je een gratis skipas voor SkiWelt wanneer je voor minimaal 200 Euro aan wintersport gerelateerde artikelen aanschaft. Kijk maar even op https://www.bever.nl/b/skiwelt.html voor meer informatie…

En nee; dit is geen reclame maar een goedbedoelde tip ;-) Ik heb mijn waardebon alweer binnen…

Fijne Winter!

Bedankt voor de tip. Ik ga er ook gebruik van maken! 👌

Bergen + Sneeuw = ❤

Deze actie was vorig jaar ook, klopt het dat de skipas niet geldig is in de komende kerstvakantie?

Klopt, wel verstandig om te vermelden:

• De skipas is na activatie te gebruiken van 8 december 2018 t/m 31 maart 2019.

• Uitgesloten perioden voor gebruik van de skipas zijn 22 december 2018 t/m 6 januari 2019 en 2 februari 2019 t/m 5 maart 2019

Bergen + Sneeuw = ❤

Haha, leuk om eerst te zeggen dat de pas de hele winter gebruikt kan worden, om vervolgens zowat de helft van de winter weer uit te sluiten…

Mr. Slow

Intersport heeft een gelijkwaardige aktie voor de Zugspitz Arena, zie https://www.sport2000.nl/nl/pages/actie2daagseskipas/…

Ook hier geldt een uitzondering voor de drukke periodes…

Maar perfekte akties voor iedereen die van een shortski geniet buiten de reguliere wintersportperiodes om…

Belgische krokusvakantie valt er wel in voor een gedeelte 🎉

Heeft iemand de waardebon ook te koop?

@Danny123 In de voorwaarden van Skiwelt staat dat dit verboden is. Skiwelt heeft dit vorig jaar ook enkele keren gemeld op onze site bij ‘te koop’ aanbiedingen.

Click. Click. Peace

Ik heb de bon reeds binnen… Deze staat op naam en is alleen in te wisselen op vertoon van geldig legitimatiebewijs. Dat is 1 van de voorwaarden die op de waardebon staat vermeld…

Vorig jaar lukte het wel, vandaar de vraag.

Maar het mag dus niet. Topics waarin deze bonnen verkocht worden verwijderen wij van de website.

Click. Click. Peace

Actievoorwaarden gratis 3-daagse skipas van SkiWelt 2018/2019
• Gratis 3-daagse skipas van SkiWelt 18/19 bij aankoop vanaf €200,- aan wintersportartikelen.

• De actie is geldig op aankopen gedaan tussen 27 november 2018 t/m 10 februari 2019.

• De actie is geldig op alle wintersportartikelen.

• Per persoon kan slechts één skipas worden ingewisseld.

• De skipas is persoonsgebonden en is niet inwisselbaar voor contanten of overdraagbaar.

• Deelname is exclusief voor Bever Buitenleden (voorheen Bever Cardhouder). Ben je nog geen Bever Buitenlid? Meld je dan aan als nieuwe klant door je te registeren op Bever.nl.

• Activeer de skipas vóór 10 maart via het formulier op Bever.nl/SkiWelt.

• De skipas is na activatie te gebruiken van 8 december 2018 t/m 31 maart 2019.

• Uitgesloten perioden voor gebruik van de skipas zijn 22 december 2018 t/m 6 januari 2019 en 2 februari 2019 t/m 5 maart 2019

• Na deelname (aanmelding via het formulier) ontvang je een persoonsgebonden voucher met barcode. Deze voucher is in te wisselen bij een SkiWelt kassa.

• Wanneer je niet voldoet aan de actievoorwaarden ontvang je geen SkiWelt voucher.

• Indien je de aangekochte artikelen retourneert dan vervalt ook het recht op de skipas.

• Actie geldt in combinatie met andere kortingsacties/kortingspassen.

• Actie geldt ook op aanbiedingen en op SALE-producten.

• Korting geldt in combinatie met set aanbiedingen.

• OP=OP, actie geldt zolang de voorraad strekt.

Plaats een reactie