Eentje voor de boarders 👍

https://youtu.be/CVP2mm6fd58

Zou @Monoskito ook meespelen?
(Het seizoen is daarmee officieel begonnen 🙃)

*bericht bewerkt door Morzel op 11 dec 2018 18:08

Tof filmpje echt grappig gedaan. Leuk dat je hem met ons deelt 👍

Super leuk filmpje. 🤩🤣

En toch weer wat geleerd, ik dacht altijd dat ik hout blokken in mijn openhaard moet doen. Nu dus maar op zoek naar juist materiaal voor de openhaard. Iemand nog een adresje?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Geniaal, die afleveringen van Rancho. Ik hoop dat er snel nog meer volgen.

Echt Geweldig!!

Click. Click. Peace

nice

Wat hebben skiers en boarders gemeen? Ze kunnen beide niet skiën

Enne het is aardig frustrerend om te zien hoe goed die Enak is, in alles wat van een berg af glijdt…

Click. Click. Peace

SUPER!!!

Tukker(ik)

Mooi lesje snurf / snowboard geschiedenis.
Wel raar dat er monoskiërs in voor komen

Bedankt @morzel voor het compliment. Maar de film “Apocalypse” is in 1983 gemaakt, wat een tijd: toen mocht je al skileraar (bijna) alles. Ik ben pas 3 jaar later, op mijn 9 jaar begonnen met monoskiën.
Of bedoel skiën op paddenstoelen? Dat durf ik niet.

Is de 2e keer dat er monoskiërs in Rancho zijn filmpjes komen, ook Glen Plake heeft al meegespeeld. @rogier : ik denk niet dat Rancho alles zelf skiet, met monteren kan je zeer veel, zeker met als vermomming een muts, bril en snor.

@monoskito Ik weet wel zeker dat hij heel veel zelf skiet en board (alles waar we hem zien)… je weet wel over wie wij het hebben he…
Hij is niet de minste en van de beste all-round wintersporters ooit

Ik ken er hier genoeg in het dal die op hun niveau ook overal op wegglijden (Sandra bijvoorbeeld, board / telemark / ski of monoski maakt niet uit…) het is zo’n verschil als je in de Alpen bent opgegroeid…

Click. Click. Peace

@rogier dat hij zeer goed kan wintersporten kan ik enkel maar beamen. Ik kan er enkel maar jaloers op zijn.
En op mensen die dicht bij een skigebied wonen ben ik ook jaloers. Dan zou ik meer 24 dagen per jaar kunnen (mono-) skiën en telemarken. Als je tenminste deftig werk hebt.

Waar is de tijd dat we enkel op ons botten skiede of op de dienbladen van het restaurant. Of parallel leren skiën met je handschoenen tussen je knieën: als deze vielen, kregen we deze voor een tijdje niet terug. Uit de stoeltjes sprongen, met 10 mensen aan 1 anker gingen hangen, …

Plaats een reactie