Reisgenoten gezocht voor ski & après-ski Hinterglemm 9-16 maart

Hoi wintersporters!

Wij zijn op zoek naar twee mensen om ons groepje te vervolledigen voor een gezellige week skiën en feesten in Saalbach-Hinterglemm van 9 tot 16 maart.

Momenteel zijn we met vier:
3 Belgen, 1 Nederlander
2 mannen, 2 vrouwen
3 skiërs, 1 boarder
leeftijden tussen 33j en 43j

Aangezien we allemaal ervaren wintersporters zijn en de après-ski even vanzelfsprekend vinden als het skiën zelf, zou het leuk zijn om reisgenoten te vinden die ook vlot de pistes afkomen en de dag samen willen afsluiten met een fijn feestje.

Het verblijf is reeds geboekt en ligt een beetje uit het centrum van Hinterglemm maar zeker nog op wandelafstand. Het is een ruim en modern appartement met drie slaapkamers, er moet dus niemand in de woonkamer slapen. Kostprijs 280€ pp.

We rijden zelf tot daar maar er zijn nog geen afspraken gemaakt over het tijdstip van vertrek en waar we afspreken. Dit wordt samen bekeken als de groep compleet is.

Spreekt dit je aan en heb je zin om er samen een topweek van te maken op en naast de piste? Dan maken we graag verder kennis via PM!

Groetjes, Ine

Hallo,

Ik zie hier uw oproep en zoek een groepje om me mee te reizen. Zelf ben ik snowboarder toch redelijk wat ervaring en ben 44 jaar.
Ben zelfstandig zaakvoerder en 9-16 maart zou nog in mijn planning passen. Ga ook liefst naar Oostenrijk omdat de sfeer beter is dan de Franse gebieden. Mocht je nog iemand kunnen meenemen laat gerust iets weten. Ik ben van de regio Kortrijk West-Vlaanderen.

Mvg,
Kristof Vervaeck

Ik zou ook dolgraag naar Saalbach willen. Ik moet even kijken of de datum nog uitkomt. Iemand ook interesse eind maart en dan iets korter? 5 dagen? Vliegen eventueel? Ik ben 31 v en snowboard nu 6 jaar!

@Snow1987: heb je PM gestuurd. Groetjes, Ine

Onze groep is inmiddels compleet!

Plaats een reactie