Skiën eind jan-begin febr 2019

Hoi,

Ben nog op zoek naar een skimaatje eind januari/begin februari. Bestemming frankrijk of oostenrijk met een klein groepje.
Iets over mezelf. Ik ben 47jr (m), kom uit het midden des lands met eigen auto. Beginnend tot gevorderde skiër.
Ben graag de hele dag op de ski’s, maar geniet ook van een rustmomentjes tussendoor.
Einde dag een drankje, maar geen late apres-ski.

Kun je hierin vinden? Dan hoor ik het graag.

Groeten André

welk land ? Ned of B?

Born to run. B.S.

Nederland

Hallo Andre,
Het type ski vakantie dat je omschrijft beval me wel, ik hoef niet perse de eerste lift te hebben maar ben graag voor de drukte boven, ik heb een vrouw die hier minder mee heeft vandaar dat ik op dit forum rond kijk, verder kom ik ook uit het midden van Nederland, heb ook een auto. en ben 49. plaats en datum maakt me niet heel veel uit.
dus ik heb wel interesse.

gr Jaap

Jaap,
Heb je een PB gestuurd

Gr,
André

Ik heb misschien ook interesse. Of ik meekan hangt wel van enkele plannen af waar ik nog mee bezig ben. Kan dus nog niets toezeggen. (Je kan altijd via een pb meer info sturen of vragen stellen.?

(Onderstaand bericht heb ik ook als pb aan André gestuurd.)

Het jaarlijkse circus is weer losgebarsten. Ik ga in maart met een groep (vreemden) en zoek nog een gezelschap voor een andere ski-week in januari/februari, dus misschien kan ik me bij jouw initiatief aansluiten. Ik heb wel een voorkeur voor Frankrijk boven Oostenrijk.

Huub

Ook op zoek, redelijk ervaren skiër, 54 jr.(getr.) Vrouw geen zin meer in wintersport. Kinderen geen tijd vanwege studie etc. Wil graag een (mid)weekje ski en ook apres-ski met een paar “lotgenoten”. Liefst eind januari/begin febr. Oostenrijk.

beste Andre,
ik heb ook interesse alleen ben ik gebonden aan week 8 en kan van zondag 17 feb tm zaterdag 23 feb
wanneer jullie deze datum ook willen overwegen dan hoor ik dit graag.
waar maakt me niet zoveel uit buiten dat ik een ervaren skiër ben en graag naar een gebied ga waar niet alleen blauwe pistes zijn :-)
ik ben 46 jaar en kom uit regio Eindhoven
mvg Jeroen

Heren hier Joop uit Dongen brabant 53 jaar wil ook misschien mee. Ligt aan de datum ergens begin februari heeft mijn voorkeur net als Oostenrijk voor 3 nachten en 4 dagen skien . Is het misschien handig om via groep app te gaan kijken of we iets kunnen gaan plannen. groet Joop 0628667687

Ik kom 1 februari terug uit het Zillertal en vertrek 2 maart weer richting Serfaus. In februari heb ik dus nog wel ruimte voor een extra weekje sneeuw. Tegen die tijd ben ik 50. Ik hoor graag hoe groot de groep gaat worden :)
Mvg, Bart

Ervaring komt net nadat je het nodig hebt

Ja Bart ik wacht ook af

Ja Bart ik wacht ook af

als er nog plaats is wil ik wel mee, laat maar een juiste datum weten.

Wordt het definitief Oostenrijk?

Huub

Hoi Andre is er al een plan?

Hoi Andre is er al een plan?

Hallo,
Mijn oproep is niet meer van toepassing. Zit inmiddels in Val Thorens. Iedereen succes met het zoeken naar een skimaatje(s).
Gr André

Zijn er nog heren die willen gaan skiën. André is afgevallen maar ik wil nog wel.gaan

Hoi allemaal ,

Ik (flexibele ) sportieve man van 50 zoekt skimaatjes voor dag of 5 skieen ,
Voorkeur Oostenrijk . Kan vanaf 27 januari . Klein groepje ook leuk .
andre36z@hotmail.com

Van 27 jan. t/m 2 febr. ga ik met een groep naar Zillertal. We gaan met een bus en bezoeken elke dag een ander gebied in Zillertal. Er is nog plaats.
Stuur maar PB als je interesse hebt.

Groet, David

Hey André
Ik kan mee,maar waar zou je willen heen gaan, Andorra is ook tof.

Heb interesse om eind januari /febr mee te gaan naar frankrijk , Mijn naam is Cors ,55 jaar
, sportief en snowboard nu 20 jaar .Als er iemand is hoor ik het graag ?

*bericht bewerkt door Cors op 21 jan 2019 11:34

De bestemming en de data passen me goed, maar ik weet niet hoe combinatie snowboarder - skiër uit zal vallen. Hoe denk jij en eventuele anderen daarover?
Ik heb wel veel ervaring, maar alleen als skiër.

Huub

Ik ben volgeboekt tot 1 februari, maar ik ga graag van 2 tot 9 februari naar Serfaus. Ik kan zowel skiën als snowboarden. Mijn auto is helaas bezet in die week dus ik (+ eventueel mijn dochter) wil graag met iemand meerijden.

Ervaring komt net nadat je het nodig hebt

Ha luitjes, ik ben hier aan het meelezen maar volgens mij wordt er niet iets concreets georganiseerd. Ik heb eens via sunweb gekeken wat mogelijk is qua last minutes. Er zijn nog verschillende appartementen vrij zowel in Oostenrijk als in Frankrijk met vertrekdatum 27 januari. Zijn er mensen bekend met het skigebied Gerlos (mss ern stomme vraag). Bij Joe’s aparthotel bijv. vanaf dacht ik te zien 191 euro incl. skipas bij 8 pers. Of 225 euro bij 6 pers. voor 5 dgn.

Ha luitjes, ik ben hier aan het meelezen maar volgens mij wordt er niet iets concreets georganiseerd. Ik heb eens via sunweb gekeken wat mogelijk is qua last minutes. Er zijn nog verschillende appartementen vrij zowel in Oostenrijk als in Frankrijk met vertrekdatum 27 januari. Zijn er mensen bekend met het skigebied Gerlos (mss ern stomme vraag). Bij Joe’s aparthotel bijv. vanaf dacht ik te zien 191 euro incl. skipas bij 8 pers. Of 225 euro bij 6 pers. voor 5 dgn.

ROBG1965 op 22 jan 2019 11:08

Hallo Rob,
Gerlos is onderdeel van de Zillertal Arena. Een mooi en groot skigebied waar momenteel ruim voldoende sneeuw ligt. van 25 januari t/m 1 februari zit ik ook (al) in dat gebied. De aanbieding klinkt heel mooi dus ik hoop voor je dat je genoeg kandidaten kunt verzamelen.

Ervaring komt net nadat je het nodig hebt

Ha luitjes, ik ben hier aan het meelezen maar volgens mij wordt er niet iets concreets georganiseerd. Ik heb eens via sunweb gekeken wat mogelijk is qua last minutes. Er zijn nog verschillende appartementen vrij zowel in Oostenrijk als in Frankrijk met vertrekdatum 27 januari. Zijn er mensen bekend met het skigebied Gerlos (mss ern stomme vraag). Bij Joe’s aparthotel bijv. vanaf dacht ik te zien 191 euro incl. skipas bij 8 pers. Of 225 euro bij 6 pers. voor 5 dgn.

ROBG1965 op 22 jan 2019 11:08

Hallo Rob,
Gerlos is onderdeel van de Zillertal Arena. Een mooi en groot skigebied waar momenteel ruim voldoende sneeuw ligt. van 25 januari t/m 1 februari zit ik ook (al) in dat gebied. De aanbieding klinkt heel mooi dus ik hoop voor je dat je genoeg kandidaten kunt verzamelen.

ScubaFuz op 22 jan 2019 11:22

Ha Scubafuz, ik ken het skigebied ook, was eigenlijk een vraag voor evt. medereizigers. Het is idd een supermooi en heel groot skigebied.

Beste skiërs,

Ik woon in Hasselt, en ik ben 44 jaar… ik hou van hetzelfde avontuur als jij !
Inpakken en wegwezen en gewoon 3 dagen alles eruit halen uit de short ski.
Als je zin hebt om op donderdag 07 februari te vertrekken (hele nacht rijden) -
3 dagen skiën op vrijdag 08 feb tot zo 10 feb laat het me dan weten.
De planning is om zondag omstreeks 17:00 uur terug naar België te rijden.
Groeten Koen tel: 0032-(0)495 30 09 54

Koen atomic

Ik vind 3 dagen te kort. Veel plezier.

Huub

Plaats een reactie