Skimaat / groep gezocht voor week (feb) in Frankrijk

Hi!

Ik ben van plan om in februari te gaan Wintersporten in Frankrijk (Les 2 Alpes / La Plagne / Valmeinier) voor een dag of 5-7.
Sunweb heeft mooie aanbiedingen voor busreis + verblijf + skipas rond een bedrag van €320 met 2 personen en €250 voor 3 of meer.

Zelf ben ik een beginner/intermediate Snowboarder van 21 (man). Helaas zitten veel van mijn vrienden nog op school en kunnen daardoor niet (buiten de voorjaarsvakantie reizen).

Ik hou van een goed gesprek en mooie afdalingen (off) van de piste natuurlijk! Naar wie ik op zoek ben? Mensen tussen de 18-100 jaar oud, ofwel, je leeftijd of geslacht doet er niet toe; als je maar van wintersport houdt ;)

Plaats een reactie op deze post als je interesse hebt of stuur mij een PM.

Groetjes,
Mitchel

See you on the mountain.

Hey mitchel,

Ik heb het zelfde idee, Alleen voor Oostenrijk. Zelfde niveau Snowboarder.

Hey mitchel,

Ik heb het zelfde idee, Alleen voor Oostenrijk. Zelfde niveau Snowboarder.

Deinos op 2 jan 2019 22:22

Hi Deinos, ik stuur je even een PM

See you on the mountain.

Ik ga graag mee in februari. Ben tot nu toe alleen in Frankrijk geweest (Les deux alpes, valloire, flaine en val thorens). Ik heb me daar prima vermaakt, maar dit zal in een ander land/gebied niet anders zijn gok ik. Ik zou wel graag een funpark willen bezoeken :D
Edit: gezien dit artikel is een andere locatie misschien gewenst: https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/443802/sneeuwcondi…
Groeten, Jan Willem

*bericht bewerkt door jwjwjw1990 op 03 jan 2019 16:12

Ik ga graag mee in februari. Ben tot nu toe alleen in Frankrijk geweest (Les deux alpes, valloire, flaine en val thorens). Ik heb me daar prima vermaakt, maar dit zal in een ander land/gebied niet anders zijn gok ik. Ik zou wel graag een funpark willen bezoeken :D
Edit: gezien dit artikel is een andere locatie misschien gewenst: https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/443802/sneeuwcondi…
Groeten, Jan Willem

jwjwjw1990 op 3 jan 2019 15:33

Hey Jan Willem,

Klinkt goed! februari is nog wel ver weg. De kans op slechte sneeuwcondities die maand in hoger gelegen gebieden is heel erg klein. Maar ik sta open voor alle opties :)

See you on the mountain.

Ik heb een FB groep aangemaakt voor iedereen die interesse heeft: https://www.facebook.com/groups/348960975902319/

Lijkt mij in ieder geval tof als we met een leuke groep gaan!

See you on the mountain.

Iemand zin om te gaan skieeen midden februari ?

Hoi Mitchel,

Ik zoek nog reisgenoten voor 2-6 februari omdat ik een overboeking heb. Is wel in oostenrijk. Interesse? Bericht me dan gerust!

Wie gaat er mee skiën voor een verlengd weekend van vrij 08 feb t.e.m. zo 11 feb?
Ik ben van plan om donderdagavond te vertrekken tot en met zondagmiddag.
3 dagen skiën in de Franse Alpen… Wie wil er mee gaan?
Low budget, dus zeer gunstige prijs !
Ik wil gewoon 3 dagen op de skilatten staan dit komende weekend …
Je kan me bellen voor af te spreken … ik woon in Limburg-België
tel: 0032-(0)495 30 09 54 groeten Koen

Koen atomic

Plaats een reactie