Skireis boeken.

Beste iedereen,
Na tot mijn 15e jaar nagenoeg elk jaar geskied te hebben is dat nu ten einde gekomen, mijn ouders gaan met zijn 2 en skiën omdat ze niet meer gebonden willen zitten aan de vakanties (i.v.m. drukte en financiële aspecten). Dus nu sta ik op eigen voeten. Ik wil over een paar maanden kijken (als er reizen voor voorjaarsvakantie 2020 vrijkomen) of ik iets kan vinden incl busreis omdat ik natuurlijk geen rijbewijs heb. Ik ben alvast aan het sparen ervoor en wil een bedrag hebben van circa 1100,- euro. Ik heb gezien dat je op de meeste websites al kan boeken vanaf 17 Jr. dat ben ik volgend jaar dan ook.
Mijn vraag is dan ook of er mensen zijn die tips hebben om op site’s te kijken waar je goedkoop kan boeken. heb niet echt eisen. zelf koken kan ik prima.
(had een beetje hypothetisch gekeken hoe veel het zou kosten als ik nog iets zou boeken voor aankomende voorjaarsvakantie op site’s en daar kwam ik uit op zo’n 650-750 euro voor een logies ontbijt incl skipas en busreis naar o.a Zell am See en in het skigebied Skiamadé). Les hoef ik niet meer want dat heb ik al 3 jaar niet meer gedaan. Ski’s en kleding enz. heb ik allemaal al dus het gaat alleen om de reis.

Alvast bedankt.

Edit: Ik heb ook al gekeken voor die all in jongerenreizen. maar dat kost ook +/- 1000 Euro, maar dan ben je aan heel veel dingen verplicht en heb je les etc. maar ik ga liever op eigen houtje lekker alleen dingen doen.

*bericht bewerkt door Olav_Kolsters op 01 jan 2019 23:01

Kijk hier eens

null

Kijk wat je wil - helemaal alleen of met groep.

Google op ski kampen of wintersport kamp of georganiseerde wintersport reizen .

Uh gaat iets mis met knippen en plakken ??? https://snowmania.nl/vakanties/oostenrijk/wagrain/

@vic2000 hoe heet die organisatie ook alweer waar jij mee was?

Mr. Slow

'n paar dagen geleden werd ook Sportiek. be en nl genoemd i.v.m. vroegboekkortingen.

Born to run. B.S.

@vic2000 hoe heet die organisatie ook alweer waar jij mee was?

Quick op 1 jan 2019 23:03

Dat was GrooveX! Belgische organisatie met veel feesten en leuk skiën.

#proudtobepartofleswintersporters

@vic2000 Ja bedankt voor de tip, ik heb erop gekeken… Zeer goedkoop vergeleken met de Nederlandse reizen voor jongeren… Alleen, omdat het een Belgische organisatie is, spreken ze daarom Frans? Of is het het Vlaamse deel die de reizen organiseren?

Bij onze reis sprak van de 40 deelnemers iedereen gewoon Nederlands! De prijs valt inderdaad goed mee, je ziet veel gebieden en de feesten zijn super. Die monitoren zijn ook heel relaxt en skiën en feesten het hardst mee en bijna alles kan en mag. Was echt een topweek toen!

#proudtobepartofleswintersporters

Plaats een reactie