19-1 t/m 26-1 Westendorf

Hoi allemaal,

Ik ben een vader (37) van 2 dochters (nog jong) en een vrouw die last heeft van d’r knie) ben opzoek naar wat ski gezelschap in de week van 19-1 t/m 26-1 in westendorf. Mijn oudste dochter van 6 heeft al 2 jaar les gehad dus vind het vaak leuk om voor de les of aan het einde van de dag samen wat te skiën. Mijn eigen niveau is redelijk tot goed. Zou het leuk vinden om met wat mensen te skiën leeftijd is niet zo belangrijk als je maar in bezit bent van het skivirus. :)

Hoi, ik ski 18, 19 en 20 vanuit Brixen. Ben verder alleen dus we zouden samen op kunnen skiën. Ik ski wel met de grote kaart van 's ochtend vroeg tot einde middag. Mijn niveau schat ik zelf ook in als redelijk/goed. Als je vrouw en kinderen jou de hele dag kunnen missen dan zouden we kunnen afspreken. Gr, Arnold

*bericht bewerkt door AuitV op 12 jan 2019 20:05

Hey Arnold,

Ze kunnen mij makkelijk heel de dag missen.
Ik kom zaterdag de 19e pas aan dus dat zal hem niet worden.
Maar zondag de 20e kunnen we wel doen. Als we boven aan de gondel afspreken in westendorf. Is voor jou ook goed te doen als je de juiste kant omhoog gaat is het alleen 1 padje af voordat je daar aan komt.

Stuur je nummer even via een persoonlijk bericht. Spreken we via de app een tijd af.

Gr Erik

Plaats een reactie