Bestemming tips voor een mini ski-tripje

Hallo allemaal!

Terugkijkend op een prachtige kerstweek in Fiss en met alle sneeuwberichten die ons nu om de oren vliegen wil ik z.s.m. terug naar de sneeuw!

Aangezien mijn vriend en ik donderdag 31 januari voor werk in Frankfurt zijn hebben we het idee om 's middags (+/- 16:00) door te rijden naar de Alpen. Het liefst rijden we max 500 km om niet al te laat aan te komen. Om de kosten enigszins in bedwang te houden denken we eraan om een wat kleiner gebied aan te doen. We willen zondag weer naar huis rijden, dus skiën ‘maar’ twee dagen.

Wie heeft er een leuke tip? (Engelberg, SkiWelt, Ski Arlberg, Ischgl en SFL kennen we)

Groeten,
Tom

*bericht bewerkt door Tom_Amsterdam op 07 jan 2019 16:54

Grindelwald is leuk voor een paar dagen en niet ver weg. 493 km dus net binnen de 500km. Mooie uitzichten op de Eiger, treintje naar boven ipv gondel, Super G afdaling naar Wengen,

Uiteten is wel duur in Zwiterland, wij lunchen daarom met ons gezin in het appartement. Met 2 personen is het wel te doen natuurlijk, wij zijn er ook samen geweest en was echt genieten

Venet boven Landeck is een leuk gebiedje voor een paar dagen. Heerlijk rustig en prachtige lange pistes. De prijzen zijn ook zeer aangenaam.

*bericht bewerkt door Matthias123 op 07 jan 2019 16:33

Born to Ride

Damuls Mellau of Klein Walsertal is te overwegen. Beide kun je zonder Vignet bereiken en vallen ruim binnen de 500KM grens.

Vanuit Damuls Mellau eventueel nog een dagtrip naar Warth Schrocken (zit in de skipas vanaf 3 dagen erbij).

*bericht bewerkt door jhmbeckers op 07 jan 2019 16:44

skiwelt is net 500km van frankfurt

Montafon: 490km vanaf Frankfurt.

Plaats een reactie