Gezocht naar reisgezelschap!

Ik ski nu 3 jaar lang aan een volgend ieder jaar weer met een andere groep. Dit jaar zoek ik nog een leuke groep of persoon om mee te skien.

Vanwege freelance werk ben ik vanaf Februari vrijwel tot aan april beschikbaar.

Mijn budget ligt rond de €600.

Ik ben 24 jaar oud, een old soul en erg sociaal. Ik spreek vloeiend engels en nederlands. Van beroep ben ik muzikant en is een feestje niet mis. Echter kom ik voor het skieen en niet zo zeer de apres ski.

Dag Martin,

Ik ben nog op zoek naar een ski-gezelschap. Behalve veel ski-ervaring voeg ik ook nog 71 jaar levenservaring toe. Dus heb ik ook de tijd aan mezelf. Verwacht van mij geen doldwaze capriolen, die tijd ligt ver achter me. Als mijn leeftijd geen bezwaar is (alle begrip als dat wel het geval is), zou ik me mogelijk aan willen sluiten, afhankelijk van de bestemming en invulling van de ski-week. Ik hoor het wel.

Groet,
Huub.

Huub

Hoi ben ook 24, IK ga in de Karnavalsvakantie naar Schladming met een Busreis. Er is misschien nog een plekje vrij voor deze geweldige 5 daagse skireis. prijs rond de 550 euro inclusief vervoer, skipas, ontbijt en 3-gangen avondeten in 3 sterren hotel Poschenhof.

Plaats een reactie