Ski- gezelschap 2e week maart

Omdat alle ski-vriendinnen zijn afgehaakt ben ik op zoek naar iemand of meerdere skiërs/sters die een weekje mee willen naar een redelijk ski- gebied in Oostenrijk.
Ik ben een vrouw van 62, ski redelijk.
Voorkeur voor hotel, vervoer in overleg.
Ben zelf erg bekend in skigebied Saalbach/Hinterglemm.

Hoi @TinekeB,
ik (man,55) ben in die week (9-15 maart) waarschijnlijk alleen in die omgeving. Mijn plan is om daar een aantal dagen te boarden/skieen voordat ik mijn partner 16 maart in Maria-Alm oppik om door te rijden naar Italië. Zou het leuk vinden om wat dagen gezelschap te hebben of met een groepje mee te gaan.

Dag Hakke,

Inmiddels is er nog een man die ook wel die week naar Hinterglemm wil. Hopelijk komen er nog meer reacties (van dames?).
Wachten het af.

Zijn et echt geen dames die in maart nog een weekje willen skiën?

Omdat alle ski-vriendinnen zijn afgehaakt ben ik op zoek naar iemand of meerdere skiërs/sters die een weekje mee willen naar een redelijk ski- gebied in Oostenrijk.
Ik ben een vrouw van 62, ski redelijk.
Voorkeur voor hotel, vervoer in overleg.
Ben zelf erg bekend in skigebied Saalbach/Hinterglemm.

TinekeB op 8 jan 2019 09:57

Hi Tineke ik ben Isabel 63 jaar en zou ook dolgraag nog een midweek of een weekje willen skiën liefst goed hotel met welness en bij de piste. Met meerdere dames geen probleem. Skiniveau blauwe of rode pisten.

Hallo Isabel, kun je mij even een pb sturen, kunnen we kijken of onze wensen een beetje bij elkaar passen?

Hallo Isabel, kun je mij even een pb sturen, kunnen we kijken of onze wensen een beetje bij elkaar passen?

TinekeB op 23 jan 2019 12:21

Hallo Isabel, kun je mij even een pb sturen, kunnen we kijken of onze wensen een beetje bij elkaar passen?

TinekeB op 23 jan 2019 12:21

Hallo Isabel, kun je mij even een pb sturen, kunnen we kijken of onze wensen een beetje bij elkaar passen?

TinekeB op 23 jan 2019 12:21

Hi tineke het is me niet duidelijk hoe ik een pb moet sturen.

Hoi Tineke,
Ben vrouw van 58, wil nog wel een 2e keer skieen maar niet al te duur .
Oostenrijk oke maar Frankrijk heeft de voorkeur. Ben je al voorzien?

Een pb stuur je door op de naam van betrokkene te klikken, dan opent een nieuw schermpje. Hier kun je een tekst in typen.
Hoor graag meer van jullie.
Mijn voorkeur heeft trouwens Oostenrijk, hotel, ski gebied tot in het dal

Hoi Tineke,

Zijn jullie al voorzien en al wat concretere plannen gemaakt? Ik heb evt. wel belangstelling, vrouw, 56 en zin om te skien.

Hallo,
ik heb wel interresse om mee te gaan, ben een 58 jarige man en een gemiddelde skier.
Geen off piste . Hou van gezelligheid, apri-ski niet zozeer.

groetjes
leon

""Nieuwe oproep"
Ik zou nog wel 1 weekje , goedkoop, willen skieen. 2e keer vandaar.
Voorkeur Frankrijk. Trois Vallees zou super zijn , met bus is oke voor mij,
Als dit nog lukt.
Man of vrouw maakt mij niet uit.
Kan ondertussen alleen nog in de week van 11 maart…moet het dan wel op korte termijn weten.(ivm werk)
Hou van gezelligheid , ben niet van de apres ski, en ben een gemiddelde skier.

Tineke en de rest ,

Te voorbarig met mijn oproep, sorry, teveel afspraken.
Gaat toch niet meer lukken en ik haak bij deze dan ook af!
Heel veel succes en genieten en misschien tot volgend jaar!

Groetje Marloes

Beste ski liefhebbers. Is er nog plek bij deze groep? Ik, man 6o, zou graag aanhaken op zoek naar hopelijk verse poeder en strakblauwe luchten. Alle kleuren pistes zijn prima en stukjes verantwoord off piste ook leuk.

Plaats een reactie