Nieuwe Atomic ski ruilen (of verkopen)

Ik heb via een winactie de ATOMIC VANTAGE 97TI 188 gewonnen. Maar zelf ben ik een ander type skiër dan deze brede poederlat. Dus wie weet heeft er hier iemand interesse in. Mijn voorstellen zijn:
-ofwel ruilen voor een ski: Head Supershape, Volkl racetiger SL (model 2017 ben ik al even naar op zoek), Elan SLX,… je biedt maar aan en we zien dan wel (bijbetalen langs 1 van beide kanten is ook mogelijk!)
-ofwel kopen voor 400 euro (nieuw is ie 470)

Hier de beschrijving van Atomic: https://shop.atomic.com/en/products/vantage-97-ti-aa3190.htm…

Wat ik er over kan vertellen is dat het een ski is die zowel rocker als camber heeft, dus niet afgeschrikt, jij kan hem vast ook wel aan als je een beetje poeder wilt proeven maar normaal gezien op de piste skiet en dat de ski een vroege rocker heeft dus dat je niet afgeschrikt moet zijn van de lengte ;)

groetjes en ik ben benieuw!

Op wepowder staat hij ook trouwens al

Ik sta trouwens open voor alle merken dus staar je daar niet blind op, sta open voor alles: wel high performance gericht

Wellicht wat aan de hoge kant geprijsd. 400 bij outdoorxl nieuw incl garantie momenteel.

Edwin van Riel

Bij OutdoorXl is het 400 euro zonder binding erop. Hier is het inclusief binding

Stond er niet bij hierboven, maar dan is t een betere prijs.

Edwin van Riel

Atomic Warden binding twv 100 euro staat er nog op!

Handig om er even bij te zetten welke binding precies. En is die al gemonteerd? Zo ja, op welke BSL?

De Atomic Warden 11 denkik. Qua montage ken ik daar niet zoveel van. Gewoon zoals aangegeven door Atomic op de ski gemonteerd

https://cdn.wintersport.nl/forum/23/a582357b97f33f3001df2c70...

Beste skie
Ik heb misschien wel een goede deal Fischer pro superior rc4 aircarbon
Als nieuw ik ben op zoek naar een andere ski en wat ik zie bevalt mij
Deze ski is als nieuw rsx binding kosten toen 750 € laat maar horen wat je ervan vindt

null

Dat zijn ski’s uit 2013…

Zou idd een beste deal zijn 😉

May the ski force be with you !!

Nee klopt niet ik weet niet waar je deze info vandaan hebt

Ter info er zijn meerder type,s en bouwjaren

Deze komen inderdaad uit 2013 of 2014. En is een ski die op geen enkele wijze van hetzelfde kaliber (prijsklasse) is als de aangeboden Atomic. De Fischer is 150 waard, max.

Hier bv
undefined
Of hier

https://cdn.wintersport.nl/forum/23/48b6c81879827bed72e1dd36...

@p.peeters, als ik me baseer op de reacties van de anderen, denk ik dat dit niet zo’n eerlijke ruil zou zijn?

Beste skie ik stel voor om telefonisch dit voort te zetten

@Skie, ik zou de telefoon wel opnemen, maar niet akkoord gaan met deze ruil.

Deze komen inderdaad uit 2013 of 2014. En is een ski die op geen enkele wijze van hetzelfde kaliber (prijsklasse) is als de aangeboden Atomic. De Fischer is 150 waard, max.

GiGi op 28 jan 2019 16:27

Ik heb een tijdje tweedehandssites afgeschuimd op zoek naar tweedehands ski’s voor mijn zoon, en ben nergens dit soort ski’s voor deze (lage) prijs tegengekomen. 150 euro vind ik eerder een lage inschatting.

Als de ski in goede staat is mag hij wel wat hoger ingeschat worden qua prijs. Misschien geen 400 euro, maar zeker meer dan 150. Verder is het een mooie ski die aansluit bij de vraag van TS (performance pistelat).

(Stukje met verkeerde prijs weggeknipt 😉)

*bericht bewerkt door Morzel op 28 jan 2019 17:38

De waarde is wat de gek er voor geeft @Morzel. Tegenwoordig heb je alleen bizar veel gekken rondlopen.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Beste skie
0627618945

Ik zeg niet dat die Fischer vindbaar is voor 150, maar ik zou niemand aanraden er meer voor neer te tellen. De tweedehands skimarkt in Nederland is echt bizar hoog geprijsd als je het vergelijkt met Italië, Frankrijk of Duitsland. Een Nederlander zou een Atomic Beta Carve uit 2002 nog op Marktplaats zetten voor 300 euro. “In zijn tijd echt een top ski. Ik heb er toen wel 1000 gulden voor betaald.”

@Morzel, met binding erop? Kan je me dan eens een linkje sturen daarvan? Want dat vind ik niet

@SKIE: ik denk dat ik 'm verward heb met de 97C, dus je mag die opmerking vergeten… 🤐

En voor @GiGi en @Shane: de waarde van een zaak is gewoon hetgene dat je ervoor moet betalen als je het zelf wil kopen. De prijs in het buitenland is enkel relevant als je die dingen daar daadwerkelijk ook kan en wil kopen.

En een Superior RC van 4 à 5 jaar oud vergelijken met een betacarv is wel een beetje overdreven 😛.

Beste skie
0627618945

p.peeters op 28 jan 2019 17:07

Laat je nummer nou niet slingeren op forums. Stuur een PB

May the ski force be with you !!

Gewoon stug volhouden, die gast. Respect 😎

@CJAHulskamp: wel leuk dat je hem quote, zodat-ie hem zelf niet meer kan weghalen 😉.

Een Nederlander zou een Atomic Beta Carve uit 2002 nog op Marktplaats zetten voor 300 euro. “In zijn tijd echt een top ski. Ik heb er toen wel 1000 gulden voor betaald.”

GiGi op 28 jan 2019 17:11

Haha, in 2002 hadden we euro’s Gigi! Ik heb Atomic Beta Carve’s (de laatste in NL?) en die zijn niet te koop. Ze gaan als een limousine 😀 Volgend jaar toch maar eens nieuwe latten aanschaffen.

.

*bericht bewerkt door Hessel op 28 jan 2019 21:37

Plaats een reactie