Val torens volgende week

Wij hebben een 8 persoonsappartement (Le Tikal) in Val Thorens gehuurd met zijn drieën nu. Gaan maandagavond 14/1 weg en zaterdag 19/1 checkout.

Meer mensen welkom. Je moet wel met eigen vervoer komen. Eventueel kan ik jullie in contact brengen als er twee reageren.

Is luxe appartement van 75m2 en ik hoef er niet veel voor. Voor 125,- mag je er slapen.

Zijn drie mannen/jongens. rond de 40 maar jong van geest. 2x ski en ik snowboard. Je kan dus ook bv andere dagen komen maar mijn auto zit vol.

Ik heb al vaker georganiseerd met groepen en bel me gewoon, ik zorg dat het leuk wordt. Ook vrouwen hoeven niet bang te zijn. Heb meerdere malen gemengde groepen ski georganiseerd en je gaat gewoon gezellig paar dagen hebben!

Kunnen eerst face timen bv. Als je dit echt wat lijkt moet je echt snel reageren dan bellen we wel even.

Groet,

Roderik, Remco en Andre

Ik ben nog op zoek naar een ski-gezelschap. Behalve veel ski-ervaring voeg ik ook nog 71 jaar levenservaring toe. Verwacht van mij geen doldwaze capriolen, die tijd ligt ver achter me. Als mijn leeftijd geen bezwaar is (alle begrip als dat wel het geval is), zou ik me mogelijk aan willen sluiten, afhankelijk van de bestemming en invulling van de ski-week. Ik hoor het wel.

Groet,
Huub.

Huub

Geweldig Huub! Ik had je zo meegenomen. Let wel even op de datum. Deze jongens zijn eergister al vertrokken en komen zaterdag weer thuis =)
Zet hem op!

*bericht bewerkt door JackE op 16 jan 2019 21:16

Dat is wel erg kort dag. Volgend jaar misschien?

Huub

Plaats een reactie