weekendje skiën met vrienden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Komend weekend (18 t/m 21 januari) gaan we met een groep van 8 jongeren een paar dagen skiën in Winterberg. We verblijven in het Landal park.

Nu heb ik nog enkele vragen:

-Hoe is de liftverbinding richting het gebied? Wat voor soort lift is dit en is deze druk?

-Is er toevallig wat après-ski te vinden dichtbij het park?

-Hoe druk is het over het algemeen in dit weekend?

Ik hoop dat er mensen zijn die wellicht wat antwoorden hebben. We gaan vooral om te skiën maar willen op zijn tijd ook zeker een pilsje pakken.
Ook andere tips zijn natuurlijk altijd welkom!

groetjes

Deze periode is meestal behoorlijk druk, misschien gezien de condities niet heel erg top zijn geweest dat het nu wel wat meevalt.

Vanuit Landal loop je direct naar de stoeltjesliften (bijna alle liften in winterberg zijn stoeltjesliften).

Après ski doe ik nooit in Winterberg, maar er zal vast wel wat zijn. Bij de Brabander in ieder geval wel.

Even zoeken hier. Er is zat info over Winterberg. Geeft je ook nog veel leesplezier.
De landall lift draait niet zo vaak, vrijwel alleen bij goede sneeuwcondities, maar te voet naar de Poppenberg is een peuleschil, en die lift draait altijd.
Wat après ski betreft, het ligt er maar aan wat je daaronder verstaat, maar bij de Brabander hebben ze après skimuziek en vaak een DJ, maar de tent sluit begin van de avond ook weer voor even. Je kan het ook dichterbij zoeken, bij Möppi. Of anders in het dorp, zat mogelijkheden.
Maar ook dat is allemaal eens verteld hier. Dus gun jezelf een uurtje op dit forum en je krijgt antwoord op je vragen.

Ik zou eerst het weerbericht even bekijken voor je gaat. En pas bij mooi gaan.

Ik zou eerst het weerbericht even bekijken voor je gaat. En pas bij mooi gaan.

Hooykaas op 14 jan 2019 16:16

Het huisje is 3 maanden geleden al geboekt, dus dat we gaan is zeker.
Het weer ziet er niet verkeerd uit dus dat gaat wel goed komen denk ik!

Plaats een reactie