Welke invulling als de liften/pistes overdag gesloten zijn.

Momenteel zijn sommige skigebieden (gedeeltelijk) gesloten ivm met lawinegevaar, wind of de enorme hoeveelheid sneeuw.
Wat doen doen jullie dan overdag?
Locals helpen met sneeuwruimen van het weggetje of het dak?
Of ….

Beetje spelen met de kids, winkeltjes kijken, lekker eten, wandelen en vooral veel drinken 😉.
Kost al met al dus flink meer geld…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Shoppen natuurlijk!😉

Hapje en drankje, bij voorkeur rustig op zoek naar leuk lokaal restaurantje waar je anders gewoon niet aan toe komt. Dagje zwembad/wellness indien beschikbaar. Lekker de tijd om ski’s te waxen/slijpen. Lekker klagen bij/met de camping eigenaar als excuus voor een paar pintjes.

Edwin van Riel

Locals helpen vind ik een nobel streven, alleen vrees ik dat ik ze meer in de weg loop dan écht help. Zeker als het dak schoongemaakt moet worden.

Mijn invulling is erg gemakkelijk: ik ga met een groep spellenliefhebbers op vakantie, dus daarmee kom ik de dag wel door. Verder zijn er wel een aantal liefhebbers van sauna, jacuzzi oid, dus zij kunnen ook wel een paar uurtjes besteden.

Beter één piste onder mijn ski's dan 10 op de webcam

Filmpjes kijken, of als je het in de buurt hebt een zwembad ofzo. Momenteel gelukkig geen last van, maar vond in december in Tignes het al niet leuk om binnen te zitten. Daar was wandelen/ winkelen ook niet bepaald een optie omdat je gewoon weggeblazen werd.

Momenteel zijn sommige skigebieden (gedeeltelijk) gesloten ivm met lawinegevaar, wind of de enorme hoeveelheid sneeuw.
Wat doen doen jullie dan overdag?
Locals helpen met sneeuwruimen van het weggetje of het dak?
Of ….

Wintergast op 14 jan 2019 16:19

Als mijn oudste dochter mee is: haar vermaken. Als ik alleen mijn vriendin mee heb: mijn vriendin. Ben ik alleen: werk dan maar. Anders moet ik dat later alsnog doen.

Momenteel zijn sommige skigebieden (gedeeltelijk) gesloten ivm met lawinegevaar, wind of de enorme hoeveelheid sneeuw.

Wat doen doen jullie dan overdag?
Locals helpen met sneeuwruimen van het weggetje of het dak?
Of ….

Wintergast op 14 jan 2019 16:19

Als mijn oudste dochter mee is: haar vermaken. Als ik alleen mijn vriendin mee heb: mijn vriendin. Ben ik alleen: werk dan maar. Anders moet ik dat later alsnog doen.

DSvier op 14 jan 2019 19:07

Jij wil je vriendin wel vermaken de hele dag of langer maar je vriendin kijkt uit naar het moment dat de berg weer open gaat🥶

LA NORMA😍☃️

Surinaamse familie sneeewpoppen bouwen. Nou, dan ben je wel even bezig voor, voordat je alle achterneven en -nichten erbij hebt staan.

Plaats een reactie