Salomon X Pro 120 Freeride / Race - (bijna) NIEUW

Te koop aangeboden bijna nieuwe, niet beschadigde en hele mooie Salomon top skischoenen voor heren.

De maat is 29,0 - 29,5 en geschikt voor een (gemiddeld) brede voet. Deze topschoen heeft een flex van 120.

Dit is een sportieve en relatief harde schoen die qua aansturing van de ski’s heel direct aanvoelt. Wanneer je normale (medium) schoen gewend bent dan is dit een enorme en voelbare verbetering. De Custom Shell (kan in de oven geheel naar de voet worden gevormd waardoor een zeer hoog draagcomfort ontstaat).

Kan op meerdere manieren worden versteld incl. micro verstelling van de aluminium buckles. Dit is een geweldige sportieve schoen uit het topsegment van Salomon

Vorig seizoen 2017-2018 nieuw gekocht voor EUR 499,00. Deze mogen weg voor € 200,00!
(Ik kan ze voor je verpakken en verzenden.)

Vanwege een gecompliceerde beenbreuk door een ongeval kan ik deze schoenen helaas niet meer dragen. Met pijn in mijn hart doe ik dan ook afstand van deze hele mooie skischoenen.

Doe je voordeel en let me know.

Bij interesse graag een PM. Je mag mij ook emailen op: allardvanderveen@planet.nl

null

null

null

null

null

null

Hoi hoeveel mm zijn deze schoenen lang.

Hoi hoeveel mm zijn deze schoenen lang.

De lengte is 29.5 cm (295 mm). Het gaat om de lengte van de voet. Het is de binnenmaat van de schoen. Voor de buitenmaat kun je er in de regel 15 mm bij optellen.

*bericht bewerkt door Allois op 15 jan 2019 19:53

Deze 29,5 cm heeft betrekking op de lengte van de voet. Het is de binnenmaat van de schoen.

De mm aanduiding staat meestal op de hak van de schoen ik gok zo’n 330 tot 336 mm.
Voor de dagelijkse schoenen zou dit overeenkomen met maat 44,5 45 klopt dit.

Deze 29,5 cm betreft de lengte van de voet. Het is de binnenmaat van de schoen.

Het is circa maat 45,5

*bericht bewerkt door Allois op 15 jan 2019 19:53

Op de buitenschaal staat 336 mm.

De buitenmaat is inderdaad 336 mm.

Oke bedankt voor de informatie dan zijn voor mij net te klein.

Plaats een reactie