Skidragers auto - Tips gezocht

Ik adviseer ook een skikoffer. Je materiaal lijd niet onder de trip en je kunt ook andere spullen kwijt in de koffer waardoor je in de auto meer comfort hebt.

Volgens mij staat er nu ook een skikoffer te koop op het forum.

Pray for Snow!

Dan zou ik hem via marktplaats kopen, daar vraagt hij er 99 euro voor 🤣

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 21 jan 2019 23:24

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Zat met ditzelfde dilemma en neigde naar de skidragers. Ruimte heb ik voldoende in mijn kofferbak, het skiluik is alleen te klein voor 2 paar ski’s en 2 boards. Skidrager had mijn voorkeur vanwege lagere luchtweerstand en lagere gewicht. Wil graag stevig doorrijden, en gevoelsmatig gaat dat economischer en veiliger met skidragers, dan met zo’n koffer op het dak (waarmee ik toch niet veel harder dan 160 durf).

Zat met ditzelfde dilemma en neigde naar de skidragers. Ruimte heb ik voldoende in mijn kofferbak, het skiluik is alleen te klein voor 2 paar ski’s en 2 boards. Skidrager had mijn voorkeur vanwege lagere luchtweerstand en lagere gewicht. Wil graag stevig doorrijden, en gevoelsmatig gaat dat economischer en veiliger met skidragers, dan met zo’n koffer op het dak (waarmee ik toch niet veel harder dan 160 durf).

Lucas84 op 7 feb 2019 15:13

Ja precies dat probleem. Maar toch na alle reacties op dit forum en overleg met anderen gekozen voor een Dakkoffer. We gaan het volgende week mee maken :)

@Annniee,
Lijkt mij een prima keuze. Veel ski plezier volgende week.

Groeten, Harald

Niet harder dan 160… lijkt me hard zat ook met ski’s in een drager…

Andere discussie misschien…

Skibox is slimmere keuze voor behoud van je ski's.
Ik heb zelf met skibox 180 als max aangehouden, maar ik ken ze ook die met een goed bevestigde skibox 240 doen. Jouw keuze ;)

Ik heb niet gelezen welk type auto je hebt.
Wij moeten beetje noodgedwongen met een fiesta met 3 man. Dus dakkoffer is dan geen optie in mijn ogen. Daar is het autootje te klein voor. Dus dakdragers zijn inmiddels gemonteerd. Nu nog Skidragers erop en gaan. Wel bij aankomst en terugkomst even je materiaal afspoelen. Zeker de ski bindingen en drogen. Verder niets aan de hand.

https://cdn.wintersport.nl/forum/23/efad78a5934c4fc159842932...

Plaats een reactie