Crocus vakantie val thorens

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Goedendag,

Normaal gesproken gaan wij met een ploegje naar val thorens in de periode eind januari begin februari. Nu is de situatie zo dat ik en mijn broertje alleen tijd hebben in de crocusvakantie. Hoe zijn jullie belevingen daar? Qua drukte en sneeuw condities? Wij zijn redelijk ervaren snowboarders en zijn veel op de piste zowel naast de piste.

Gr,
Marco

Is wel druk , wachttijden hebben wij bijna niet echt meegemaakt. Langste wat wij ooit in hoogseizoen daar hebben moeten wachten is rond de 5 minuten , misschien een keertje iets langer, maar dat is sporadisch een keertje geweest . IHet verspreidt zich snel in het gebied. Sneeuwcondities zou ik me geen zorgen overmaken .

Ooohh dat valt reuze mee, dat hebben wij ook meestal in dezelfde periode. Bedankt voor uw reactie ;)

Ooohh dat valt reuze mee, dat hebben wij ook meestal in dezelfde periode. Bedankt voor uw reactie ;)

MarcoBruinewold op 20 jan 2019 19:01

Je hebt er wel bij die druk kunnen zijn zoals Caron en bij mont valon. Maar dat soms een kwestie van goed timen . Wij skiede die dan vaak voorbij als druk was.

Plaats een reactie