Aprèsski Winterberg

Ik ga komend weekend naar Winterberg
Waar kan je gezellig een biertje drinken?
Is er uberhaupt aprèsski in Winterberg?

@renéaby Er zijn meerdere plekken waar je lekker een biertje kan drinken. En après-ski is er zeker, dat kan ik je hoogstpersoonlijk wel vertellen :)

Onder andere in de Brabander is er een dik feest, maar ook in Möppi’s kan je terecht. Bij hotel Big Mountain zit ook een schirmbar in de buurt. In het centrum zijn ook meerdere soorten cafeetjes waar je wat kan drinken.

Carnas on Tour

@Rogier even zo, maar volgens mij werkt dat taggen nog niet helemaal naar behoren. Zie hierboven!

Mr. Slow

komt door de ‘é’ is voor nu even weinig aan te doen…

Click. Click. Peace

Bij hotel Big Mountain zit ook een schirmbar in de buurt.

Svennoo op 23 jan 2019 13:48

Op de hoek van de Schneilstrasse en de Fichtenweg, tegenover de Schneider skiverhuur. Ik heb het er overigens zelden druk gezien.
Bij de Brabander kunnen de voetjes van de vloer. Maar dat is dan ook meer een disco (met sluitingstijden).

*bericht bewerkt door rppol op 23 jan 2019 14:59

Brabander moet je van houden, nederlandse apres ski nummers.

Leukste après skiplek van Winterberg: het houten hutje van hotel Herrloh! Makkelijk af te wisselen met de mega apresski hut van Der Brabander.

*bericht bewerkt door paolie op 23 jan 2019 20:09

Hutje bij de Fichtenweg is dicht ivm verbouwing Hotel Sonne

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Leukste après skiplek van Winterberg: het houten hutje van hotel Herrloh! Makkelijk af te wisselen met de mega apresski hut van Der Brabander.

paolie op 23 jan 2019 20:08

Eens met DJ Piet. Ik geloof wel enkel in de weekenden! Vorige week donderdagavond zat het in der Brabander iig ook goed vol.

Denk dat we Tenne in het centrum nog even vergeten zijn, daar is het savonds vaak volle bak!

Wij hebben laatst ook de Brabander afgewisseld met de houten hut bij Hotel Herrloh. Daarna eten bij de Irish Pub in het centrum en meezingen met de live muziek daar. Top!

Plaats een reactie