Behind the scenes bij Gopro voor het maken van 1 shot

Erg leuk filmpje waar je ziet hoeveel werk en tijd er in 1 shot zit voor de GoPro trailers.

https://youtu.be/qIsrL4u-GPQ

Hoef je je niet meer schuldig te voelen waarom je eigen filmpjes er niet zo pro uit zien ;-)

Op de boost na die ze krijgen met de snowmobiel is dit toch ook te realiseren voor iedereen? Okay, die ultra dikke snowboard skills hebben de meeste wintersporters ook niet… 😬

Evengoed tof om te zien! Zo’n lange pole is vaak zo simpel maar ziet er direct dik uit. Dank voor het delen!

Je hebt geen andere shots meer nodig, drone kun je thuis laten :)

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Dit moment ‘overleven’ maar weinig skiërs:

null

Click. Click. Peace

Ik wil nu ook een Gimbal, en een nieuwe gopro hebben :D

en een tow-in snowmobile?

Glide on!

Leuk filmpje met vette beelden. Tnx!

Bergen + Sneeuw = ❤

Op de boost na die ze krijgen met de snowmobiel is dit toch ook te realiseren voor iedereen? Okay, die ultra dikke snowboard skills hebben de meeste wintersporters ook niet… 😬

Evengoed tof om te zien! Zo’n lange pole is vaak zo simpel maar ziet er direct dik uit. Dank voor het delen!

Rene op 23 jan 2019 14:04

Ik heb op de gemiddelde skidag geen crew van 6-8 man om me heen :-P met 1 gopro op de helm, 1 skiër + gimbal die me volgt zonder mij te raken en 2(!) drones. ;-)

Zou het ook zonde van de skivakantie vinden :-P dus dat is een heel ander verhaal. Maar achter zo’n snowmobile aan lijkt me nog wel eens vet om te doen. Zoveel anders dan Wakeboarden kan het niet zijn toch? :-P

Vind de prestaties van die skiër zeker niet minder dan de boarder eigenlijk ;)

Edwin van Riel

Vind de prestaties van die skiër zeker niet minder dan de boarder eigenlijk ;)

evr66 op 24 jan 2019 09:42

Er is niets lastigers dan iemand anders moeten filmen EN volgen. De snowboarder kan (redelijk) zijn eigen route bepalen hier. De skiër moet dat mooi in beeld krijgen.

Sowieso super knap als je dit zo kan filmen tijdens het skiën!

Zou het ook zonde van de skivakantie vinden :-P dus dat is een heel ander verhaal. Maar achter zo’n snowmobile aan lijkt me nog wel eens vet om te doen. Zoveel anders dan Wakeboarden kan het niet zijn toch? :-P

Waah op 24 jan 2019 09:26

Hun hebben natuurlijk van hun hobby hun beroep gemaakt, dus dit is gewoon een werkdag voor ze :D

Als je zo kunt snowboarden (en skieën zoals de cameraman zelf!), dan ziet het er al snel vet uit, zelfs als je stilstaand filmt met een telefoon…

Ik heb op de gemiddelde skidag geen crew van 6-8 man om me heen :-P met 1 gopro op de helm, 1 skiër + gimbal die me volgt zonder mij te raken en 2(!) drones. ;-)

Waah op 24 jan 2019 09:26

Klopt! Maar als je wat ze uiteindelijk gebruiken is het enkel het shot op de pole en die van de boarder zelf. Ik heb bij dit soort beelden al vaak dat ik meer dan de helft van de mensen zou wegstrepen, maar hey, wie ben ik ;)

Vind de prestaties van die skiër zeker niet minder dan de boarder eigenlijk ;)

evr66 op 24 jan 2019 09:42

Ik roep al jaren dat de camera mannen voor sneeuw video producties ondergewaardeerd worden 😇😬

Ik roep al jaren dat de camera mannen voor sneeuw video producties ondergewaardeerd worden 😇😬

Rene op 24 jan 2019 11:22

zit je nu gewoon veren in je eigen r**t te steken :-P

*bericht bewerkt door Powermage op 24 jan 2019 13:51

Plaats een reactie