Reismaatjes gezocht voor 9 t/m 16 februari 2019

Hoi!

Wij (2 ervaren skiers van 39 en 44) zoeken nog mede wintersporters voor 9 t/m 16 februari. Waarheen weten we nog niet precies. Opties zijn bijv. Saalbach-Hinterglemm, Fiss, Port du Soleil etc.

We gaan sowieso, maar het is altijd gezellig als er nog meer mensen aanhaken om een gezellige groep te creëren. Mocht je interesse hebben, laat dan even een berichtje achter.

Groetjes,
Xander

Moeite met een snowboarder? Ik ben helaas door vrienden die allemaal cancelen alleen met de wintersport en best wanhopig opzoek naar mede wintersporters. Ben 30 jaar en een redelijk ervaren snowboarden. Ben niet zo van de apres ski. Meer van lekker boarden en lekker eten.

@Marco: ik heb je een PB gestuurd

Vijf jaar in Davos CH gewoond en daar skiën geleerd. 71 jaar oud dus veel ervaring. Inmiddels sportieve pensionado, die niet mooi, maar wel vlot en veilig overal naar beneden komt.
Vooral uit op skiën, niet zozeer op après.

Voorkeur eigen vervoer naar Frankrijk of Italië. Appartement, zelfverzorgend.

Huub

lijkt mij leuk, als er nog een vrouw aanhaakt dan ga ik mee!

Enjoy life and snow...and wine...and mountains

Hallo, ik heb wel interresse om mee te gaan, ben een 58 jarige man en een gemiddelde skier. Geen off piste . Hou van gezelligheid, apri-ski niet zozeer.

groetjes
leon

Ik heb al eerder gereageerd en ben benieuwd hoe het ervoor staat. Als de vermelde data nog steeds geldig zijn wordt het tijd voor actie. We kunnen misschien per telefoon overleg plagen. 0302934671/0610404983

Groet,

Huub.

Huub

Xiphias (= Xander) laat mij weten in een PB, dat hij is voorzien. Hij vond het blijkbaar niet nodig om dat in M&G te vermelden, dus doe ik dat maar.

Huub.

Huub

Dag skiliefhebbers,
Ik ben wil ook erg graag een paar dagen gaan skiën en Fiss heeft mijn grote voorkeur :-)
Zag dat nog een vrouw had gereageerd…hebben jullie al concrete plannen?
Hoor het graag!
Groet
Odette

Waar is Fiss? Hoelang wil Odette gaan?

Huub

Goedenavond,

Ik heb ook interesse om een paar dagen te skiën. Hoor graag als er concrete plannen zijn.

Plaats een reactie