Mayrhofen nu

Zijn momenteel in Mayrhofen ,sneeuwcondities hier super goed.Afgelopen nacht en zaterdag nog 20cm sneeuw erbij gevallen.Ook de skiroute naar Schwendau is open .Na horen zeggen is deze ongeprepareerde route behoorlijk heftig,dus ik ga hem niet doen .De nieuwe Moslbahn met de nieuwe piste is wel mooi om te doen.

Leuk hè… Wintersport 😁

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Mayerhofen, ligt dat bij Sell am Zee?

Mijn oudste zoon heeft gisteren die skiroute genomen. Het eerste stuk is prachtig en ook gewoon geprepareerd. Het tweede deel is niet best: stenen, modder en veel mensen die eigenlijk niet zo goed kunnen skiën en vallen op de smalle passages. Hij heeft er een hoop zien duikelen. Zelf kwam hij goed beneden, maar vandaag heeft hij ook de lift naar beneden gepakt en geloof me, dat zegt heel wat, want daar is hij geen liefhebber van. Ik waag me er in elk geval ook niet aan. Er ligt boven genoeg sneeuw om heerlijk te skiën.

Die nr30? Waar start die eigenlijk? Vorige week niet gevonden, maar zal wel afgesloten zijn geweest.

Als ik me niet vergis bij Bergrast, waar je uitkomt als je de Penkenbahn omhoog neemt. Schwengau ligt ook wel laag, dus dat is voor de sneeuwcondities niet optimaal. Heb de afdaling nooit gedaan. Als ik het zo hoor zou ik 'm zeker eens proberen, maar daarna niet gauw weer doen.

Mayerhofen, ligt dat bij Sell am Zee?

DrPhil op 28 jan 2019 19:34

Ik had het al gezien is Mayrhofen natuurlijk, bij Zell am see ligt Maishofen. @Sjaak27 die nr 30 start bij de kombibahn dalstation.

@ruudsan
Heb ik gekeken toen, maar zag nergens een bordje o.i.d.

Je moet eigenlijk net voor de kombibahn langs/onderdoor gaan.

Plaats een reactie