Ski/Snowboardpartners (of gedeelde accommodatie) gezocht februari/maart

Beste Wintersportliefhebbers,

Ik ben opzoek naar een bestaande of een nog-te-vormen groep van skiërs/boarders die nog een reisgenoot zoeken voor een wintersportvakantie/gedeelde accommodatie voor ergens in de periode van 9 februari tot eind-maart. Over mezelf; 28 jaar (m), net afgestudeerd, ervaren snowboarder, liefde voor buitensport/reizen, achtergrond in het toerisme en sociaal vaardig. Ik pas me gemakkelijk aan en vind het gezellig om s’avonds nog te aprés-skiën, dit laatste is echter geen ‘must’. Ben je nog opzoek naar een reisgenoot? Schroom je niet en stuur me een bericht!

Hartelijke groet,
Benny

Hi Benny,
Ik zoek ook nog een groepje om mee op reis te gaan. Ik ben 28 jaar, snowboard en houd ook wel van een gezellig drankje daarna. Door mijn werk kan ik alleen in de week van 2-9 maart.
Groetjes, Myrthe

Hallo benny,

Ik ben helaas door vrienden die allemaal cancelen alleen met de wintersport en ook opzoek naar mede wintersporters. Ben 30 jaar en een redelijk ervaren snowboarden. Ben niet zo van de apres ski. Meer van lekker boarden en lekker eten. Maar een drankje na de tijd is niks mis mee.

Groet marco

Hallo Benny, en de rest 😉.

Ik zou graag voor de eerst keer op wintersport gaan. Ikzelf ben 31j en kan een beetje snowboarden. Mijn vrouw is helemaal niet te vinden voor de wintersport en zo ben ik op zoek naar leuke alternatieven. Het zou voor mij ook tof zijn moesten er mensen met ervaring mee zijn. Ik volg dit gesprek graag verder op. Ik ben van Waregem en heb een grote wagen Audi A6 break + Ski box waar wel wat materiaal in kan. Groeten Bram

Beste Myrthe, Marco & Bram,

Erg leuk om jullie reacties te zien. Inmiddels is mijn agenda voller geraakt, hierdoor ben ik helaas niet meer in staat om deze winter op wintersport te gaan… Hopelijk kunnen jullie onderling een reis plannen. Als dat lukt wens ik jullie een fijne reis. Wellicht tot ziens!

Groeten,
Benny

Dag Myrthe, Marco en Bram,

Ik ben ook op zoek naar een bestaande of nog te vormen groep wintersporters waar nog een plekje vrij is voor dit seizoen. Ik ben 28, best oké op ski’s en beginner op een snowboard. Al is het sinds lange tijd niet verder gekomen dan een tripje Winterberg. Zeker in voor een gezellig drankje en hapje, zo nu en dan apres ski.
Volg graag het gesprek en ben benieuwd of jullie misschien al nader contact hebben of ergens aansluiting hebben gevonden?

Groet, Rick

Plaats een reactie