Ride Highlife UL 161 snowboard + Burton Mission size M

Hoewel ik het een erg fijne pisteplank vind ben ik een beetje te zwaar om er goed mee door de poeder te kunnen. Daarom mag deze weg en komt er wat anders in de plaats. Ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om de bindingen te upgraden.

Wat is het?
Ride Highlife Ultralight, lengte 161cm, breedte 25,4cm. Hybrid directional twin, modeljaar 2016.
Een plank die graag hard gaat, en daarbij veel vertrouwen geeft. Op een hobbelige ondergrond moet je wel wat alerter zijn, maar sprongen maken en landen is dan weer een eitje. Hoe sneller hoe beter, maar altijd een mooie scherpe turn-in zonder nerveuziteit.
Een overzichtje vind je https://www.evo.com/outlet/snowboards/ride-highlife-ul-snowb…

Daarbij zitten de middenklasse bindingen van Burton, de Mission. Maat M, dus voor schoenen tot zo’n maat 44. Inclusief de overige types adapterplaten waarmee de bindingen geleverd werden.
Het board en de bindingen vertonen kleine gebruikssporen, maar zijn nog in zeer goede staat.
Op het belag zitten en paar hele ondiepe krasjes. Deze zijn met wax goed op te vullen (te ondiep om te repareren), en hinderen het loopkarakter totaal niet.
Wil je graag één van de snelsten zijn op de piste, en ook nog eens lekker knallen daarbuiten? Ben je niet vies een stevige ride? Dan is dit de plank voor jou.

Forumprijzen:
Setprijs: €300,-
Board: €225,-
Bindingen: €125,-

null
null
null
null

Hallo,

Heb je dit board nog?

Mvrgr

Zekers, ik heb 'm nog. Kijk er elke dag tegenaan ;)

Wij zijn op zoek maar een board voor onze zoon, 185 lang, rond 73 kilo.
Nu hebben we gisteren een paar Burton schoenen overgenomen maat 45. Deze zijn dan ws te breed voor dit board?

@Nicol U hebt een PB

Voor degenen die willen proberen, de plank staat in omgeving Kaprun/Mittersill.

1 van mijn favoriete boards die ik jammer genoeg nog steeds niet gereden heb.

Tukker(ik)

Jammer dat ie te smal is. Anders kwam ik um ff proberen. 😋

Übung macht den meister!!!

(Tijdelijke) price-drop: €250 euro voor de set. Doe er je voordeel mee.

Plaats een reactie