Ski-gezelschap gezocht voor 4/5 dagen na 18/03/'19

Hoi allen,

Na de weekreis in januari lijkt wachten tot volgend seizoen weer wat lang … dus zou ik graag bekijken of een korte trip (alles korter dan een week is oké) eind van het seizoen nog haalbaar is. Omdat skiën altijd leuker is in groep dan alleen, ben ik nog op zoek naar gezelschap. Van de skiërs

Ik ben 32 jaar oud, M, skiër (snowboarders ook welkom trouwens), uit Vlaams-Brabant (BE), regio Leuven. Ik heb een oké formaat wagen (Golf break), kan 4pers. in ofwel 3pers. + ski’s. Misschien een groepje bijeen brengen dat niet te ver uit elkaar woont, of op zijn minst op de route naar het gekozen skigebied … handig om te carpoolen.
Qua doel van de reis, ligt de focus op skiën. Après-ski is altijd mooi meegenomen, maar niet prioritair. Dus een niet volledig verbonden skigebied, of verder van de pistes/liften accommodatie hebben, en dus met de auto naar de lift en 's avonds terug moeten is geen breekpunt. Als dat het budget wat naar beneden kan halen, prima! Skigebied is ook gezamenlijk nog te beslissen. Mijn skiniveau is lichtgevorderd, goeie intermediate, … op blauwe en rode pistes meestal aan stevig tempo, op zwart soms wel wat voorzichtiger.

Indien interesse, reageer even of stuur me een bericht. Dan maken we een whatsapp groepje en liefst spreek ik ook vooraf eens af ergens (bvb op café) om elkaar te leren kennen …

Ik ben geintereseerd maar ik wil graag 3/4 dagen weg medio feb…

Heb wel interesse in 3/4 dagen mid februari, mid maart of na de paasvakantie (bv gletsjergebied). Woon in Gent, dus kan gerust met de trein tot in Leuven geraken.

Laat gerust iets weten als je een concreter voorstel hebt!

Plaats een reactie