Gezelschap gezocht ergens in maart ski/snowboard

Ik ben een man van 31j die voor de eerste keer op skireis zou gaan. Ikzelf ben een beginent snowboarden, skieers zijn uiteraard meer dan welkom. Ik weet niet goed waar heen, maar zou in maart willen gaan snowboarden. Mijn vrouw en kinderen zien het niet zitten om mee te gaan, dus sta ik er alleen voor. Als we een groepje kunnen vormen ben in gerust bereid om te rijden. Ik heb een A6 met een skibox en winterbanden met kettingen. Ik hoor graag jullie reacties. Mvg, Br

Beste Bram,

Leuke advertentie. Kun je me bellen op 0621885266.

grt

Dirk

Hoi Bram,

Ik (skiër) heb wel interesse. Ben al ruim 5 jaar niet meer geweest en zou graag willen gaan. Vriendin en zoontje zijn niet zo van de wintersport. Laat maar iets weten. (Pb of whatsapp 0611218506).

Gr. Rob

Hebben jullie al een week in gedachten heren?

Nee, er is nog niks concreets afgesproken. Misschien kunnen we een whatapp of fb groep aanmaken ?

Ik ben ook wel een beetje geinterreseert in een weekje wintersport, als je nog iemand zoekt hou ik mij aanbevolen. Ben zelf een redelijk ervaren snowboarder. Ga op wintersport voor veel boarden, lekker eten en gezelschap. Mijn vrienden laten me beetje in de steek dit jaar dus wie weet vind ik hier nieuwe wontersport maatjes

Ik ben ook wel geinteresseerd, of zijn vrouwen uitgesloten?? Ik ben een ervaren skieer…ik hoor het wel. Groet, Cora

Ik ben ook op zoek naar reisgezelschap om nog een tripje te doen in maart/april (had zelf ook al een post gemaakt). Ik kan wel niet tussen 14/03 en 18/03.
Regio Leuven (BE), 32j en goede skiër. Indien concrete ideeën en datum, geef me maar een seintje!

Ik heb even op Sumweb gekeken. Voor 6 pers. Een appartement, logies en skipas voor 285 euro pp. Is dat iets? Ontbijt zou erbij kunnen, maar in het appartement kunnen we ook ontbijten. Avondeten komt er dan nog bij…

Ik heb even op Sumweb gekeken. Voor 6 pers. Een appartement, logies en skipas voor 285 euro pp. Is dat iets? Ontbijt zou erbij kunnen, maar in het appartement kunnen we ook ontbijten. Avondeten komt er dan nog bij…

ROBG1965 op 5 feb 2019 12:05

Waar gaat de reis dan heen?

Lijkt me tof 👍 naar waar zouden we dan gaan ?

Als het Gerlos wordt is de datum 17 maart a.s.!

Dat is voor 5 dagen

Misschien is een whatsapp groep een optie?

Prima, mijn nummer heb je 😀

Mede forum groep genoten, kunnen jullie je telefoonnummer sturen. Pb is het beste natuurlijk. Dan wil ik wel een whatsapp groep maken. Iedereen is welkom ;).

Joop 0628667687

Het lijkt mij ook leuk om mee te gaan in maart.
Ben net terug uit Val Thorens en wil weer skien :) Ben al regelmatig met groepen vanuit dit forum gegaan, superleuk.

Mijn nummer is 06 50603299.

Groet
Monique

Ik heb ook interesse in een aantal dagen skiën. Stuur zo mijn 06 nummer in PB. Groet

Ik heb ook interesse, stuur zo mijn nummer in een PB. Best oké op ski’s en beginner op een snowboard, al is het al geruime tijd geleden op een tripje Winterberg na. Hopelijk lukt het een leuk gezelschap bij elkaar te krijgen!
Groet, Rick

Het begint bij mij ook wel te kriebelen dus mogelijk ook interesse om mee te gaan (even afhankelijk van datum en duur).
Twee jaar geleden via dit forum ook met een groep van 9 weg geweest en was erg leuk!
Ik stuur een PB.

Groet,
Erzsi

Het lijkt mij ook wel leuk om aan te sluiten! Is er nog ruimte?

Groet,
Anita

Zeker anita, als je nummer stuurt zet ik je in de whatsappgroep

Goedemorgen,

Is er nog ruimte? :)

Er is nog niks besloten dus je kan altijd bij de groep aansluiten en zien dat het bevalt. Als je nummer stuurt dan zet ik je erbij.

Hmm ik heb ook wel zin om er nog een keer te gaan!
Ben een ervaren boarder maar blijf wel lekker op de piste.
Houd van gezelligheid, lekker eten een een drankje.
Marco ik stuur je wel een pb.

Is er al iets meer bekend qua datum en lokatie? Mvg ronnie

Ronnie

Is er nog meer plek? Ik zou heel graag paar dagen willen skieeen

Er wordt helaas weinig gereageerd of spijkers met koppen geslagen in dit forum geloof ik :-).

Sorry mensen ik heb deze forum niet gestart, maar de groep mensen kwamen er niet uit dus. Misschien als jullie met zen alleen wat kunnen regelen. Het probleem bij ons was we kwamen er niet uit qua locatie en budget.

Dat had dan misschien ook even gecommuniceerd kunnen worden.
Maar goed fijn dat dit nu duidelijk is, misschien dit forum dan maar sluiten, maar dat zal Bram dan wel moeten doen?!

Plaats een reactie