Hoe wordt je "stamgast"?

[quote]

Of is dit misschien wel net als bij de Hell’s Angels? Als je moet vragen hoe je lid wordt, ben je misschien per definitie niet geschikt?

Roy83 op 7 feb 2019 10:27

misschien kan je het wel aanpakken zoals de Hells Angels doen, niets vragen gewoon komen… Gegarandeerd een plekje ergens. Of het hotel als stamgast, of de gevangenis.

🏂

Wat een gekl… allemaal om op de gewenste plek je centen te mogen komen brengen zeg, niet te filmen.

Koop een caravan, reuze gezellig op de winter camping, altijd plek en als de sneeuw tegenvalt, ga je ergens anders heen.

Edwin van Riel

Caravan? Mijn kinderen mogen dan lastig zijn, maar zo erg wil ik ze dan ook weer niet straffen.

Caravan? Mijn kinderen mogen dan lastig zijn, maar zo erg wil ik ze dan ook weer niet straffen.

franksplinter op 6 mrt 2019 09:11

Camper misschien dan een optie …
succes , hopelijk vinden het een aantal mensen zo vreselijk deze week , dat er een plekje vrij komt volgend jaar .

*bericht bewerkt door miepmiep op 06 mrt 2019 09:33

Wat een gekl… allemaal om op de gewenste plek je centen te mogen komen brengen zeg, niet te filmen.

Koop een caravan, reuze gezellig op de winter camping, altijd plek en als de sneeuw tegenvalt, ga je ergens anders heen.

evr66 op 6 mrt 2019 07:38

Nou ja, veel wintercampings hebben ook wel stamgasten dus vroeg reserveren is in hoogseizoen wel een pre, of in elk geval direct met de eerste sneeuwval van betekenis zover ik weet.

Gemoedelijk en gezellig is het in elk geval en bij campings is stamgast worden heel makkelijk en loont vaak na paar keer al met betere prijzen.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Caravan? Mijn kinderen mogen dan lastig zijn, maar zo erg wil ik ze dan ook weer niet straffen.

franksplinter op 6 mrt 2019 09:11

Tsja Frank, mijn caravan is comfortabeler dan menig hotelkamer. Afgelopen week stonden we in Nendaz, blijkt er meer naar het oosten 's nachts een lekker pakje verse sneeuw te gaan vallen, dus einde middag na het skiën weggereden, onderweg camping gebeld (Engelberg) en de volgende ochtend heerlijk verse poeder kunnen rijden. Enneh, afzien was er niet zeker bij ;)

Edwin van Riel

Oh ja, ander voorbeeld dit seizoen: met kerst was de sneeuw wat matig in Les Arcs en Val d’Isere. 2 weken tevoren kosteloos omgeboekt naar Alagna, waar net heerlijk verse sneeuw lag ;)

Edwin van Riel

Plaats een reactie