Deuken in skihelm

Mijn helm heb ik tijdens de vlucht bij mn skischoenen gestopt. Dit heeft op de terugweg een aantal deuken opgeleverd. Mijn vraag is of deze nu aan vervanging toe is of dat het geen probleem is tot het een scheur betreft?

null
null

Voor de apres ski is die nog wel geschikt. Het stoere verhaal moet je er dan nog even bij verzinnen 😄

Voor alle andere activiteiten zou ik naar een nieuwe helm zoeken. Deuken in de schaal komen de veiligheid van de helm ten goede. Dat zijn allemaal zwakke punten geworden…

Is het vliegtuig neergestort of zo? Weggooien.

Wat is daarmee aangevangen? 😯
Wegdoen, binnenlaag wat de schokken opvangt gaat ook ingedeukt zijn dus de bescherming is twijfelachtig. Niet meer op betrouwen.
Heb mijn vorige helm na een stevige val weggedaan en daar was niets aan te zien. 🙄

Los daarvan zou ik toch eens horen bij de vliegmaatschappij.

Bla, bla, bla.

Op een of andere manier krijg ik het idee dat die helm 10 jaar oud is ofzo. Gek modelletje.

Geeft maar weer eens aan hoe grondpersoneel met bagage omgaat.
Je hebt nu een reden die helm te vervangen.

Tijd voor een uitpakparty?!

Op een of andere manier krijg ik het idee dat die helm 10 jaar oud is ofzo. Gek modelletje.

Geeft maar weer eens aan hoe grondpersoneel met bagage omgaat.
Je hebt nu een reden die helm te vervangen.

Gaston op 18 feb 2019 07:03

Bedankt allemaal. Ik ga een nieuwe uitzoeken :).

De helm is overigens pas 2 seizoenen oud, betreft een Sinner Titan.

Op een of andere manier krijg ik het idee dat die helm 10 jaar oud is ofzo. Gek modelletje.

Geeft maar weer eens aan hoe grondpersoneel met bagage omgaat.
Je hebt nu een reden die helm te vervangen.

Gaston op 18 feb 2019 07:03

Het zal eerder te maken met de skischoenen waar het bij in gepakt is. Ik heb 1x mijn helm in de ruimbagage gehad, goed ingepakt in de snowboardtas waarbij de helm gevuld was met sokken en tussen de bindingen in zat, nul problemen.

Met deze deuken is het een no-brainer om de helm te vervangen, succes met de keuze van een nieuwe!

Plaats een reactie