Skikaartjes verzameling

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/b1060358b045dce3046739a0...

Verzamel ze al sinds 2010 en alleen de gebieden waar ik ook echt geskiet heb.
Zijn alleen de nieuwste, ben twee keer achter elkaar in Ischgl/See/Kappl geweest en tig keer op de Grubigstein…
Hebben jullie ook zo'n verzameling?

Wintersport, het beste wat er is.

Yep, maar ik bewaar alleen de gebruikte, die zien er niet meer zo best uit ;-)

Jazeker. Binnenkort een fotootje maar ik verzamel ze ook. Heb in elk geval eentje van alle gebieden in mijn profiel, behalve Valloire.

Mr. Slow

Ik verzamelde ze, maar het loopt de klauwen uit. Heb een koffer vol inmiddels.

Heb net alle dubbele, niet meer recente van meer dan dertig winters weggegooid. Ik vroeg mezelf af waarom ik die oude bewaarde als ik ook recentere had. Ik wist het niet. Dus bij het oud papier.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Ja sowieso. Mis er nog 2, die van Berwang en die van Arber. Ski nog niet zo heel lang dus het aantal valt nog mee…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Heb net alle dubbele, niet meer recente van meer dan dertig winters weggegooid. Ik vroeg mezelf af waarom ik die oude bewaarde als ik ook recentere had. Ik wist het niet. Dus bij het oud papier.

Frank op 23 feb 2019 16:50

Is toch leuk voor later? Kan je de evolutie van een skigebied zien en gewoon toch leuk. Vooral als je ze op zo'n display hebt. Tenminste, dat vind ik dan ;)

Wintersport, het beste wat er is.

Heb net alle dubbele, niet meer recente van meer dan dertig winters weggegooid. Ik vroeg mezelf af waarom ik die oude bewaarde als ik ook recentere had. Ik wist het niet. Dus bij het oud papier.

Frank op 23 feb 2019 16:50

Ik snap sowieso niet dat je het bewaard :-p

Na de vakantie gaan ze gewoon bij het oud papier. de skipas bewaar ik vaak wel, voor in het plakboek.

Hahaha. Ik had al zo'n vermoeden dat ik niet de enige was met deze afwijking. 😂

Standaard haal ik altijd 2 kaartjes, 1 om te gebruiken (alsof ik de kaart vooraf niet van voor naar achter en van onder naar boven heb bestudeerd) en de ander gaat direct ongebruikt de koffer in voor de verzameling.

Ik bewaar juist ook de oude om de verschillen te zien.

Xx10

Hahaha. Ik had al zo'n vermoeden dat ik niet de enige was met deze afwijking. 😂

Standaard haal ik altijd 2 kaartjes, 1 om te gebruiken (alsof ik de kaart vooraf niet van voor naar achter en van onder naar boven heb bestudeerd) en de ander gaat direct ongebruikt de koffer in voor de verzameling.

Hendry op 23 feb 2019 20:31

Haha, dat doe ik dus precies zo…

Ik bewaar juist ook de oude om de verschillen te zien.

xx10 op 23 feb 2019 21:36

Ik ook, maar dan gewoon niet op display ;)
Ruimte is al bijna op. Binnenkort maar groter stukie plexiglas bestellen…

Wintersport, het beste wat er is.

Plaats een reactie