Wie zijn wij dan om te zeggen dat het verstandig is om een helm te dragen?

Als ze mij elk jaar die miljoenen belastingvrij overmaken mogen ze me prima onbeperkt bij het skien op de foto zetten hoor, trouwens bij het sch**ten ook nog wel 😉.

Shane op 25 feb 2019 22:07

Ook als je dan maar 1* per jaar een weekje op wintersport kan? Omdat je verder volgeboekt zit met verplichte bezoekjes?

Lijkt me verschrikkelijk, koning zijn. Al dat vriendelijk zijn altijd. Hoge piefjes ontvangen… En de banden met landen versterken waarvan je weet dat het niet altijd frisse lui zijn…

Ik vind verplicht bij de schoonouders langs al sociale verplichting genoeg met kerst :-p

Ach ach ach, ze zijn zo zielig @Waah … Ze kunnen het zelf ook gewoon opheffen…

Roflol @Piefke!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Haha, ik was vorige week een keer mijn helm vergeten en man, man, wat was dat lekker skiën zeg met dat heerlijke weer! Helemaal vergeten hoe dat was, super.

Alleen jammer dat je dan op 3 opa's na de enige bent en alle afkeurende zuurpruim blikken moet ondergaan…of was het gewoon jaloezie?

Ik zie dat onze koning op dezelfde Strolz schoenen sta als ik 😃👍🏽

From a galaxy far far away.............

Ik zie dat onze koning op dezelfde Strolz schoenen sta als ik 😃👍🏽

Yahoo op 25 feb 2019 23:05

Tja… Nederlanders en klompen. 🙃

Ik vraag me dan weer af wie Maxima op vrij agressieve wijze met haar skistok buiten beeld probeert te houden…

*bericht bewerkt door Sneeuwbaard op 26 feb 2019 01:00

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Maxima heeft sowieso een toyboy. Ik snap wel dat ze die liever niet op de foto heeft.

*bericht bewerkt door Roy83 op 26 feb 2019 07:29

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ach ach ach, ze zijn zo zielig @Waah … Ze kunnen het zelf ook gewoon opheffen…

Roflol @Piefke!

Shane op 25 feb 2019 22:45

Ik zeg nergens dat ik het zielig vind ;-) dat maak jij ervan :-p

Ik zou persoonlijk niet willen ruilen. Teveel gehecht aan de vrijheid van gaan en staan waar ik wil.

Maar je hebt de vraag niet beantwoord: zou je willen ruilen, wetende dat je dan nog maar 1 week per jaar op wintersport kan.

Ze skiën ook in Argentinië hoor. Als het bij ons zomer is. Dus het is wel meer als 1 week per jaar

Plaats een reactie