23 maart acco italie Sella Ronda

Gouden tip gewenst want de bekende vakantiesites zijn erg weinig inspirerend :-)
23. - 30 maart
2 volwassenen, eigen vervoer
Acco, liefst modern, redelijk luxe appartement (goed bed, gezellige bank, sfeervol) , max 800 euro
Doel Sella Ronda skiën ( staat nu eenmaal op de bucketlist) stukje autorijden sochtends niet zo erg.

Alternatief Alte Badia of andere superlocatie in Italie, en dan een tip voor een andere mooie skiroute voor ervaren pisteskiers.

Doel Sella Ronda skiën

Alternatief Alte Badia of andere superlocatie in Italie, en dan een tip voor een andere mooie skiroute voor ervaren pisteskiers.

Haas op 26 feb 2019 21:06

De Sella Ronda loopt door Alta Badia, dus dat is geen alternatief, maar past juist perfect binnen jouw wensen. Daarnaast kun je vanuit Alta Badia nog andere tochten doen.

Annoying skiers since 2003

Ciasa de Lenz is San Cassiano. Misschien net iets te duur, maar ze hebben ook een iets kleiner appartement (groot zat voor 2), die volgens mij niet op de site staat. Volgens mij doen ze ook mee aan de aanbieding met 7 dagen voor de prijs van 6, 1 dag skipas gratis etcetera.

Niet bij de lift, maar wel hele goede skibus verbinding. Niet zo direct aan de Sella Ronda zoals bijvoorbeeld in Corvara of Colfosco, maar prima te doen.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Gewoon even de accomodatiezoeker van Altabadia.org of valgardena.org gebruiken.
Zo zijn wij bij appartementen La Montanara in Corvara terecht gekomen. Gezellige bank ontbrak maar verder prima. Skibus voor de deur, maar lopen naar de liften duurde ook maar een klein kwartier.

*bericht bewerkt door Bennie op 26 feb 2019 21:45

Gezellige bank hadden wij ook niet (volgens mij) in Ciasa de Lenz, maar wel een fijn zitje.

Voldoet volgens mij verder aan de eisen. Dat van Bennie is denk ik ook prima, maar wel iets authentieker ;).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Appartement Soval in Santa Cristina is een optie. Iets boven budget, maar erg netjes en ruim appartement.
http://www.soval.eu/

Misschien is dit het: http://www.dolomieu.eu
Midden in het centrum van Selva (Wolkenstein).
Liften naast het app. gebouw om in te stappen voor de Sella Ronda.

Ciasa Janing in Colfosco misschien. Niet overdreven luxe maar prima in orde. Op loopafstand van de lift en direct aan de Sella Ronda. Aan het begin van de straat gezellig hotel met gezellige bar voor een afzakkertje an het eind van de ski-dag.

Dank voor de tips. Leuk app. Gevonden via altabadia.org.

En @Haas, waar is het geworden in Val Badia?

*bericht bewerkt door Bennie op 04 mrt 2019 13:24

Biancaneve in badia. De SR goed bereikbaar en badia lijkt me een mooi gebied. Ben benieuwd!

Plaats een reactie