Wintersport week van 13 (of 6) april

Hoi allemaal,

Wij (een groep van drie snowboarders en een skiër) zoeken nog wat aanvulling voor onze wintersportreis in april! Het gaat een deel van onze groep van vorig jaar niet lukken om mee te gaan deze keer, en omdat het ons toch leuk lijkt om met een wat grotere groep te zijn, willen we graag weten of er nog geïnteresseerden zijn. Over het algemeen houden we ervan om op tijd op de piste te staan en kilometers te maken om daarna de gezelligheid van de après-ski op te zoeken!

Het liefst willen we naar Ischgl, maar we houden onze opties nog een beetje open dus er staat nog niks vast. In Ischgl hebben we nu een aantal opties op loopafstand van de lift tussen de 550 en 600 euro. De week van 13 april heeft onze voorkeur, maar evt. is de week van 6 april ook een optie.

Als je geïnteresseerd bent of wat meer wil weten kun je altijd een berichtje sturen! We horen graag van je :)

Groetjes Charlotte

Misschien ff jullie leeftijden noemen😉

Mochten er mensen zijn die eventueel iets eerder willen gaan: Fiona heeft een reis gevondenv an 22-31 maart naar Val Tho voor weinig inclusief busreis, appartement en skipas via Sunweb.

Zie de post verderop in dit forum.

*bericht bewerkt door SkRed op 27 feb 2019 09:22

Misschien ff jullie leeftijden noemen😉

elisabeth101 op 27 feb 2019 08:52

De leeftijden zijn nu 21, 24, 28, 37 en 46 (3 mannen, 2 vrouwen); dat zijn er vijf, want er is inmiddels iemand die toch weer mee kan!

Hoi Charliejn,

Ik (man, 37) heb wel interesse!

Ischl lijkt me een fantastisch gebied. Ik ben een gevorderde skiër (ski het liefst rood, maar kan me ook op blauw of zwart wel vermaken) en maak graag kilometers. Ik hou van een biertje na het skiën, maar ik ben geen fanatieke apres-skiër. Het vermaak op de piste is voor mij toch het belangrijkste tijdens de wintersport :)

Groet,
André

Hee André!

Leuk dat je interesse hebt, het klinkt alsof je goed in onze groep past! Als je je 06-nummer aan me laat weten in een pb kan ik je evt toevoegen aan onze whatsappgroep.

Hey Charlie,

Ik ben een vrouw van 37 en ik heb ook wel interesse om in de week van 13 april te gaan. Ik ben skieer, ski al een jaar of 10 en kan rood skien. Ik hou ook van lekker op tijd gaan skien maar zeker ook een beetje apres skiien. Zou je mij een pb willen sturen kunnen we even verder chatten?

Groet,

Carly

Ischgl heb ik ook nog op mijn verlanglijstje staan! Hoe groot wil je de groep hebben? Samen met een maat van me zouden we 't ook leuk vinden om ergens bij aan te haken, hij (45) boardt en ik (37) ski. Allebei ongeveer vergelijkbaar niveau, veel lol op rood en zoekend naar wat ervaring net buiten de piste. Ook wel voorkeur voor flink wat meters maken. Hoor 't graag!

Even een update…

Het eerste appartement (6-persoons) is geboekt voor 13 t/m 20 april en zit vol. Wouter en zijn maat willen graag aanhaken door een 2e appartement te boeken in de buurt. Enkele opties hiervoor staan al open en zodra er meer aanmeldingen komen kan ook het 2e appartement geboekt worden.

Richtprijs komt neer op ca. € 550 tot € 650 voor accommodatie inclusief 6-daagse skipas. Liefst krijgen we het 2e appartement ook zo vol mogelijk (hopelijk tussen de 4 en 7 personen) zodat de prijs per persoon daalt.

Appartement #1:
https://www.booking.com/hotel/at/apart-viva-ischgl.nl.html…
Man, boarder, 24 jaar
Man, boarder, 46 jaar
Man, skier, 28 jaar
Vrouw, boarder, 21 jaar
Man, skier, 37 jaar
Vrouw, skier, 37 jaar.

Appartement #2:
N.t.b.
Man, skier, 37 jaar
Man, boarder, 45 jaar
(plek beschikbaar)
(plek beschikbaar)
(plek beschikbaar)
(plek beschikbaar)

Het niveau van bovenstaande personen is wisselend tussen vertrouwd tot richting gevorderd.

*bericht bewerkt door Frank90 op 12 mrt 2019 12:14

Hoi,
Ben een vrouwelijke gemiddelde skiër uit Brussel, 43 jaar, en interesse om aan te sluiten. Is er nog plaats in het tweede appartement en hoe gaan jullie ernaar toe?
Ik rij graag mee en betaal mijn deel natuurlijk!

Tot hoors,
Saskia

Hello, lijkt me leuk om nog een weekje sneeuw in april te doen. Ik vind het leuk om lekkere tourtochtjes te maken. Niveau moet ik zeker aankunnen, kom op board en ski van de zwarte af. Après-ski is gezellig, maar geen must. Laat effe weten of jullie nog volk zoeken om aan te haken.
Gr, Roel

Ben in deze week ook in Ischgl. Misschien een keer afspreken ?
44, Snowboarder.

*bericht bewerkt door Wierdo op 24 mrt 2019 08:45

Dat kan altijd, als je je nr even achterlaat in een pb kunnen we tzt even contacten!

Hoi, zijn er nog plaatsen vrij voor deze wintersport trip?
Het skiën voor mij prio 1, après-ski geen gewoonte.

M 49 niveau richting gevorderde skiër

Zie pb!

Is er nog een plaatsje vrij? Vrouw 35 jaar ervaren snowboardster/gevorderde skiër

Je hebt een pb!

Hallo. Is er nog plaats ? Ik ben een man van 51. Gevorderde skiër. Ik pas mij aan volgens de behoeften van de groep. Als ik met iemand kan meerijden zou het ideaal zijn. groetjes Patrick

Wederom een update…

Het eerste appartement (6-persoons) is geboekt voor 13 t/m 20 april en zit vol.

Het tweede appartement zat vol maar heeft door een plotselinge afhaker weer een plekje vrij!
mochten er nog last minute mensen zijn die wel zin hebben in een weekje sneeuw; laat van je horen!
De prijs bedraagt €381,- ex skipas.

Appartement #1:
https://www.booking.com/hotel/at/apart-viva-ischgl.nl.html…
Man, boarder, 24 jaar
Man, boarder, 46 jaar
Man, skier, 28 jaar
Vrouw, boarder, 21 jaar
Man, skier, 37 jaar
Vrouw, skier, 37 jaar.

Appartement #2:
https://www.booking.com/hotel/at/apart-bianca.nl.html#map_cl…
Man, skier, 37 jaar
Man, boarder, 45 jaar
Man, Boarder en skiër, 39 jaar
Vrouw, skiër, 40 jaar
Man, Skiër, 49 jaar
(plek beschikbaar)

Het niveau van bovenstaande personen is wisselend tussen vertrouwd tot richting gevorderd. Ter versterking van Els, de enige dame in dit appartement is versterking van nog een dame meer dan welkom! (maar laat dit de heren vooral niet afschrikken!)

De appartementen liggen op loopafstand van de lift, en vervoer is geen probleem, daar komen we zeker uit!

*bericht bewerkt door RonB op 03 apr 2019 22:15

Plaats een reactie