naar Fieberbrunn: over Stuttgart of Frankfurt a. M.

Komende zondag vertrekken we vanuit Brabant naar Fieberbrunn.
Welke route adviseren jullie? Een paar weken terug zijn we op een woensdag naar Lofer geweest en de heenweg over Stuttgart gereden: ging niet heel vlot. Op zodnag terug via Frankfurt leek ‘beter’. Wat zijn jullie ervaringen?
Groeten!

Volgens mij zijn hier al heel veel draadjes over opgezet. Route maakt volgens mij niet zo heel veel uit, maar ik ben niet op de hoogte van de actuele wegwerkzaamheden op die route.
Check Google maps, Waze of een andere app voordat je vertrekt. Krijg je meteen ook het antwoord of je via Bernau am Chiemssee, Walchsee of via Kufstein moet/ kunt.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

3 weken geleden op dinsdag via Karlsruhe naar Saalbach Hinterglemm gereden en op zondag terug via Nürnberg - Frankfurt am Main, ging beide zeer voorspoedig. Weinig verschil in reistijd.

Zondag zal sowieso een stuk rustiger zijn. Verder denk ik gewoon Google Maps in de gaten houden voor eventuele drukte vooruit, maar het zal waarschijnlijk niet zoveel uitmaken.

Mr. Slow

Gewoon google maps in de gaten houden inderdaad.

Zelf ben ik geen fan van Stuttgart (8) en rijd ik liever over de 3 en de 9. maar zo heeft ieder zijn voorkeur

Plaats een reactie