Herkenningsmiddel op de piste

Paul E opperde het al eens toen we samen in Winterberg zaten maar het niet van mekaar wisten, zou het niet leuk zijn om een herkenningsmiddel te hebben onder de leden van Wintersporters ? Ik denk dan aan een sticker van de 3 icoontjes rechtsboven die je op je helm of skies plakt.

Wat denken jullie hiervan ?

Leuk, en als ze wat meer geld er aan willen uitgeven (sponsoring ;)) dan lijkt me een trui met "wintersporter.nl on tour" wel leuk :D

In de blote buik, en allemaal op de borst een tatoeage laten zetten met de tekst: ‘Wintersporters met plezier, mij vinden jullie hier!’?

In de blote buik, en allemaal op de borst een tatoeage laten zetten met de tekst: ‘Wintersporters met plezier, mij vinden jullie hier!’?

Jurjen op 12 jan. 2012 16:37

Ja… Of gewoon een sticker :-P Ik zou de komt van zo’n sticker zeker wel toejuichen!

Leuk, en als ze wat meer geld er aan willen uitgeven (sponsoring ;)) dan lijkt me een trui met "wintersporter.nl on tour" wel leuk :D

Niels op 12 jan. 2012 16:23

Ja zoon waterdicht fleecevest! Goedplan…

Een heel leuk idee.

Sticker is wel een leuk idee. De sticker van WePowder kom ik ook regelmatig tegen.

Aan het eind van een seizoen kan Wintersporters.nl dan de rekening tegemoet zien van de skigebieden. Van al die stickers die van liftpalen of lifthuisjes afgehaald moeten gaan worden :P

Een sticker vind ik een leuk idee! Kunnen we gratis reclame maken, en onze helmen en skies/snowboards pimpen! :D

Een sticker voor op de auto is ook leuk. Een eenvoudig, sober modelletje qua grootte en een mega exemplaar voor de echte freaks :-)

Een badhanddoek met het logo van wintersporter.nl er in het groot op :D

Het idee van die sticker is wel leuk en zo doneer je toch een leuk centje om dit forum,website en apps online te houden!

Zo’n t-shirt shop kan ook nog wel.

Een paar goede handschoenen met het logo op je wijsvinger. Of als dat te duur wordt alleen een stoffen badge, kan moeders die ergens op naaien:-)

wintergek

ja stickers plakken ;-)

Seriously snow addicted family!

Leuk, en als ze wat meer geld er aan willen uitgeven (sponsoring ;)) dan lijkt me een trui met "wintersporter.nl on tour" wel leuk :D

Niels op 12 jan. 2012 16:23

Dat wintersporters.nl on tour shirt is wel leuk idd. ;)

Overigens zou een sticker ook al heel leuk zijn! :)

Terwijl het toch zo simpel is, mij kun je bijv. herkennen aan zwarte skihelm+bril, skijas en skibroek en handschoenen
Skischoenen en skies, af en toe niet zwart maar ook rood en paars, eitje!

Een tshirt shop met allerlei artikelen met het logo, echt een heel gord idee!

Ik ken wel iemand die de eventuele shirts helmen jassen etc etc kan bedrukken voor een geringe vergoeding…

Ik zeg een webshop is helemaal geen slecht idee, zodoende kan Wintersporters.nl een extra toegevoegde waarde krijgen

Wat Martijn al zegt, een sticker is leuk, die van WePowder ben ik ook regelmatig tegengekomen!

Ik heb zoiets wel eens gedaan voor een ander forum bij stickerland. Zelf ontwerp gemaakt en hun hebben deze op de site gezet. Iedereen kon hem gewoon bestellen. Was een kleine sticker en met verzenden erbij kwam hij uit op 3,95. Bij grotere afname was het uiteraard goedkoper.

Ik ben voor! Idd leuk voor op je helm of op je ski’s of board. En dan alleen met die drie circkltjes die bovenaan staan bij de gele menubalk

Let it snow, let snow, let it snow!

Ben ook voor! Kan niet erg ingewikkeld zijn om stickers te laten maken en het hoeft dan ook niet zo prijzig te zijn. Gewoon een formaat wat duidelijk is, maar ook weer niet te groot zodat het teveel opvalt.

Wat vinden de admin’s hiervan?

Ik wil ook wel zo`n wintersporters.nl sticker op me helm.

Don`t eat yellow snow

Ik wil ook wel zo`n wintersporters.nl sticker op me helm.

jaapm op 13 jan. 2012 11:33

idd hebbe hebbe

Seriously snow addicted family!

Ik maak geen reclame maar kijk even op stickerland. Zelf ontwerp aanleveren. Ook voor clubs etc (krijg je zelf nog korting!)

Staat onder kopje extra info.

Leuk idee mbt het kleine logo in stickervorm op de helm!

Volgens mij zijn er allang stickers van “wintersporters.nl”… er zaten er toch twee bij het boek van ‘De 40 gebieden die je moet kennen’!? Of ben ik nou gek? haha

Omdat ik ging twijfelen aan mezelf heb ik ze even opgezocht! Ik heb ze hier voor me liggen… dus kan hieruit concluderen dat jullie geen van allen het boek hebben gekocht???

Gewoon even dit prachtige boekje kopen en je krijgt de stickers er gratis bij!

Als het gaat vriezen dan warm ik op!

Volgens mij zijn er allang stickers van “wintersporters.nl”… er zaten er toch twee bij het boek van ‘De 40 gebieden die je moet kennen’!? Of ben ik nou gek? haha

Omdat ik ging twijfelen aan mezelf heb ik ze even opgezocht! Ik heb ze hier voor me liggen… dus kan hieruit concluderen dat jullie geen van allen het boek hebben gekocht???

Gewoon even dit prachtige boekje kopen en je krijgt de stickers er gratis bij!

Johan68 op 13 jan. 2012 13:39

Het boek is uitverkocht anders zou ik dat zeker doen.

Don`t eat yellow snow

wil ook wel een stikker op mijn helm :p

Volgens mij zijn er allang stickers van “wintersporters.nl”… er zaten er toch twee bij het boek van ‘De 40 gebieden die je moet kennen’!? Of ben ik nou gek? haha

Omdat ik ging twijfelen aan mezelf heb ik ze even opgezocht! Ik heb ze hier voor me liggen… dus kan hieruit concluderen dat jullie geen van allen het boek hebben gekocht???

Gewoon even dit prachtige boekje kopen en je krijgt de stickers er gratis bij!

Johan68 op 13 jan. 2012 13:39

Ik heb dit boek, maar kan me niks herinneren over stickers.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Nee, zat er bij mij ook niet bij volgens mij.

Serfaus

Plaats een reactie