overnachtingshotel gezocht; 2pers met hond Frankfurt/Heidelberg/Stuttgart

Hallo wintersporters,

Voor de eerste keer met hond naar de wintersport (Fieberbrunn). We willen ergens rond Frankfurt/Heidelberg/Stuttgart overnachten. Wie heeft er suggesties? Budget rond de 100,- inclusief ontbijt en parkeren. Liefst in de buurt van de snelweg en in een omgeving waar je de hond kan uitlaten.

Bedankt voor tips!
Do

Wij hebben overnacht in Ulm, iets verder, maar valt ook wel weer mee. B&B neu-Ulm. Gratis parkeren in kelder en honden zijn toegestaan. Kost wel €8. Wij hadden de onze ook mee, en die konden we in het park er tegen over uitlaten. Hotel is paar minuten van snelweg af en koste iets van €88 inc. hond ex. Ontbijt van €8 p.p. wij hadden trouwens wel een familie kamer, dus met twee personen zal het wat goedkoper zijn.

https://www.hotelbb.de/en/neu-ulm

*bericht bewerkt door luuk777w op 02 mrt 2019 23:40

Wintersport, het beste wat er is.

ACHAT Comfort Mannheim/Hockenheim,kan je boeken op booking. com
Tot 12 uur inchecken. Gewoon een receptie.

Prima hotel, naast de snelweg en niet duur.
Ik hoefde niks extra’s te rekenen.
Je kan er ook ontbijten, had ik niet gedaan.

Je kan een stukje op de parkeerplaats lopen naast de bosjes met je hond richting de MC Donald, naast de Mac is nog een grasveldje. Let op! Laat je hond niet los want er lopen konijnen!!! Het ging bij mij bijna mis!

Over 2 weken blijft hij dus aan de riem!

Vroegere zaten we redelijk vaak iets voorbij Stuttgart: Boblingen, Mercure hotel. Ook wel veel gezeten in Orange Hotel Neu Ulm. Allebei dikke prima.

Bedankt voor alle zeer bruikbare reacties!

Plaats een reactie