Shortski maart

Hoi,
Ik zou nog graag een paar dagen gaan snowboarden in maart.
Wanneer maakt niet echt uit, enkel een volledige week gaat niet lukken.
Gebied maakt niet uit, als het maar voldoende groot is en er nog voldoende sneeuw ligt. Voorkeur voor Oostenrijk.
Wat over mezelf.
Ik ben Peter, M 44 jaar. Ik woon in Tongeren. België.
Ik ben een gemiddelde snowboarder en hou van lange dagen op de piste.
Ik heb een comfortabele auto met winterbanden.
Iemand interesse om mee te gaan?

Groetjes,
Peter

Jammer dat een week niet gaan lukken. Wij gaan 22 maart met de bus naar Val Tho met zijn drieeen… 4 man zou ook nog kunnen.

Ik zit ook na te denken over een short-ski. In verband met werk en privé kan ik alleen pas na 20 maart weg. Ideaal voor mij zou dan een paar dagen voor en na het weekend van 23/24 maart zijn. Ik ben 45 jaar en een gemiddeld tot goede skiër. Mijn voorkeur heeft ook Oostenrijk gezien de afstand en de tijd. Hou zeker van een een biertje na het skiën maar ook de volgende ochtend vroeg weer op de piste.

Zijn hier al plannen gemaakt?

Ik wil ook graag nog naar Oostenrijk 23/24 maart en dan 28 maart weer terug, zou ook iets eerder weg kunnen en wil graag een dag of 4/5 en minimaal 3 dagen snowboarden.
Ik heb de voorkeur om te gaan vliegen en vluchten naar Salzburg zijn dan goed te doen qua kosten. Voor bv 4 nachten Flachau kom je dan incl. vlucht, transfer, acco en skipas uit op rond € 400 - € 450 pp.

Wie o wie gaat er gezellig mee. Ik houd van meters maken, maar ook gezelligheid en een wijntje met de apres ski.

Hallo,
Ik heb ondertussen geboekt in Montafon.
Succes nog met het vormen van een groepje

Bedankt, jij veel plezier!!

Plaats een reactie