extra grote skibroek

Hallo dames en heren,

ben op zoek naar extra grote skibroek
het is voor een dame. Maat xxxl!!
(De extra x is voor de zekerheid).
Ze is gehandicapt.

Ulla Poppken, of gewoon een herenbroek

Hier zou je misschien keuze kunnen maken voor een motorbroek .
Eens kijken bij http://www.louis.de !

Ik zag pas grote damesmaten bij de scapino…

Motorkleding zou ik niet aanraden. Ik zou wel het internet eens goed afstruinen. Zelf heb ik geen ervaring met xxxl kleding, dus ik kan je helaas geen website aanbevelen.

Ulla Popken en Neckermann hebben volgens mij t/m maat 52 of 54. Ook Skiwebshop heeft ook grote maten. Als een damesmaat niet lukt, dan hebben ze haar ook uni-broeken t/m maat 7XL.
Scapino heeft ook grote maten, maar ik verwacht rond deze tijd dat de grootste maten er wel uit zullen zijn.
Succes!

Ik zou ook eens kijken naar snowboard broek modellen. Die vallen vaak wat ruimer op de benen ook.

Ik moet zeggen dat ik de maatvoering van de scapino broeken wisselend vond. Ik had 1 XL broek, en 1 xxxl broek.
Ze hebben ze dus wel, maar zou ff in de winkel gaan passen.
Verder kan je een herenbroek proberen. Nadeel vind ik dan vaak is dat je toch de vrouwelijke vorm mist. Dus vooral met mijn heupen, heb ik dan vaak een grote ruimte over bij mn rug

Ik heb het wel, en was van plan om het te verkopen op marktplaats, maar kwam ik niet aan toe…

In de Amerikaanse maten, is het een maat 24 en een ski bib eigenlijk, want ik hou niet van sneeuw in mijn broek, mocht ik op de grond komen, of koude lucht op mijn rug. Het is zwart, en nog heel erg netjes. Ik heb ook een bij passende Columbia Bugaboo jas, maat 2x geloof ik.

Ik ben inmiddels 55 kilo afgevallen, dus daaroom heb ik het niet meer nodig.

Top, HeidiInTheAlps, petje af :)

Dienten Die Alte schule

Idd, mijn petje gaat ook af

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

skihelm af :D

Let it snow, let snow, let it snow!

ohhhhhhhh

had ik dat niet verwacht, maar dank.

Ja, en dat skien dat gaat ook een stuk beter zonder de extra kilo’s. Ik heb wel nieuwe ski’s voor mijzelf gekocht voor de kerst. Een week tijdens de kerst gingen wij skien. Ik moest eerste mijn balans vinden, want zonder de kilo’s heb je toch een nieuwe balans…maar goed, op de laaste dag, sprong ik van mogul naar mogul toe, net zoals ik deed jaren geleden. Het was echt een ‘jipee’ moment.

Maar goed, heb ik alsnog de grote maat skibroek en ski jas over ;-)

Plaats een reactie