Taxi delen Innsbruck > St. Anton 25/3 en 27/3

Zijn er medereizigers die een taxi willen delen van Innsbruck naar St. Anton? Wij reizen met meerdere personen op verschillende tijden:

Maandag 25/3 aankomst 18:05
Woensdag 27/3 aankomst 9:05 en 18:05

Graag zouden we een taxi(busje) willen delen om de kosten te drukken.

Mvrg,
Paul

*keep cool and relax...*

Dit is beter @DerGraf

null
null

Dat zou inderdaad een mooie oplossing zijn @Hooykaas maar volgens mij gaat ie alleen naar Zurich… En ik heb al geboekt met Transavia naar Innsbruck…

*keep cool and relax...*

Nee hoor
Ik heb hem zien rijden in Sankt Anton.
Staat ook op het kaartje.

Nee hoor. Ik heb hem zien rijden in Sankt Anton.
Staat ook op het kaartje.[post]Hooykaas op 13 mrt 2019 11:43[/post
Hmm, dan moet ik er overheen kijken want ik zie alleen maar Zurich staan.

*keep cool and relax...*

Arlberg Express doet idd alleen Zürich. En dan naar alle Arlberg dorpen, dus ook St.Anton.
Arlberg Express is overigens ook prijzig, met beperkte tijden, en geen aflevering bij hoteldeur…

Helaas gaat de Arlberg Express idd. alleen via Zurich dus ben ik aangewezen op eventuele medepassagiers. Gaat er nog iemand naar St. Anton op maandag 25/3 of woensdag 27/3?

*keep cool and relax...*

Ik zet hem maar weer eens even bovenaan, er moet toch iemand naar St. Anton gaan volgende week?

*keep cool and relax...*

Sorry verkeerd gelezen.
Voortaan maar via Zurich boeken.
Er zijn genoeg mensen die naar Arlberg gaan.
Maar die trekken blijkbaar liever hun eigen plan 😃

Trein misschien een idee? Moet je wel nog vanuit het vliegveld naar centrum van innsbruck zien te komen.

Hoe komt u van Innsbruck Airport in Innsbruck?
Openbaar vervoer – Bus (Innsbruck)
Van maandag t/m zaterdag rijdt iedere 15 minuten bus lijn F van Innsbruck Airport naar Baggersee, via de binnenstad en het treinstation van Innsbruck. In de avonduren, op zondagen en feestdagen rijdt de bus iedere 30 minuten. De busrit van en naar het centraal station duurt slechts 16 minuten. Innsbruck Hauptbahnhof ligt halverwege de route, het is niet de eindhalte van bus lijn F en ook niet de meeste centrale bushalte, dat is namelijk de bushalte aan de Anichstrasse na 12 minuten. De prijs van een ticket is € 2,30 voor volwassenen en € 1,70 voor personen jonger dan 20 jaar en ouder dan 61 jaar. De bushalte van het vliegveld ligt direct voor het luchthavengebouw. Tickets zijn online te koop en bij de ticketautomaten, bij de buschauffeur betaalt u iets meer. Een dagticket voor het openbaar vervoer in Innsbruck kost € 5,50. Meer info vindt u hier, website en dienstregeling bus lijn F.

Hoeveel kost een taxi van en naar Innsbruck, Sölden en Mayrhofen?
Een taxi naar het centrum van Innsbruck kost € 10 a € 15. De prijs van een taxirit naar de skiplaatsen Sölden en Mayrhofen is respectievelijk € 155 en € 140. Een goedkope taxi regelt u van tevoren via TaxiTender, taxi reserveren Innsbruck Airport.

*bericht bewerkt door bram82 op 23 mrt 2019 12:12

@bram82 👍

Hi @Bram82, je hebt helemaal gelijk, met de trein is idd. een prima alternatief en zeer goed te doen. Het probleem is alleen dat ie niet goed aansluit op mijn vlucht.

Daarom dacht ik als we nu met z’n zessen een taxi delen ben je ongeveer net zo duur uit en ben je er sneller…

*keep cool and relax...*

Niemand gaat naar Anton?

*keep cool and relax...*

Nun ist Anton jetzt da. Anton…Anton…Anton…🍺😂

Born to run. B.S.

Plaats een reactie