flachauwinkl - zauchensee

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zauchensee

Gister ben ik een dagje wezen skiën in flachauwinkl - zauchensee.
Dit omdat ik voor mijn werk in de regio was en mezelf kon trakteren op een dag skiën.
nu heb ik zelf daar een jaar of 15 geleden 1 seizoen gewerkt in het sporthotel naast de piste.
Maar wat is het aan die kant veranderd. alles was vroeger klein nu staat er een mega complex van het zauchensee gemeinschaft.
Met een grote sport 2000 waar ik overigens prima geholpen ben om mijn skiN te huren. twin tips atomic.
Onderweg die kant op werd ik al getrakteerd op de nodige sneeuw, yes hier hou ik van verse sneeuw op de piste
daar aangekomen bleef het sneeuwen tot een uur of 11 en kwam langzaam het zonnetje zo nu en dan kijken.
hup skiën naar zauchensee en daar naar boven naar de achterkant, naar de sleper.
Het voor mij bekende deel waar je zo lekker net een beetje kan spelen.
al met al 78 kilometer onderweg geweest de hele dag.
data van de dag:
daling 8018 meter
afstand 78,69 km
Max snelheid 73,4
hoogste punt 2158

Mooie ski dag, enige min puntje onderweg naar huis pech gekregen en na lang bellen en wachten met de huurauto de weg kunnen vervolgen.

Ik ben toevallig vorige week geweest naar Zauchensee (en Flachau) maar echt leuk gebied en mooie pistes

MW Janssen

8000 hm, lekker bezig geweest dan ;)

Edwin van Riel

@ever66. ja zeker daar voor kom je er toch ook? alles benutten tijdens een dagje vrij.
zeker als je gebied kent dan weet je hoe je snel wat hoogtemeters kan maken

Plaats een reactie