'Slingshot' rugzak voor de wintersport

Ik zoek tips voor een zgn 'slingshot'-rugzak, zo'n rugzak die je in één beweging van je rug naar je borst draait met een schuine band . Ze zijn er volop voor fotografen en vissers maar zijn dan voorzien van te veel aparte kleine vakjes, ik zoe er een met veel 'lege' binnenruimte. Lijkt me veel handiger voor in de stoeltjes lift dan een 'gewone' rugzak met twee schouderbanden.wie weet een merk/ winkel?

Wat ga je erin meenemen? Ik heb een kleine rugzak van Nomad (model Orchid van 12 liter) die ik in de lift gewoon om kan houden, dus heb zo’n slingshot niet nodig. Ik heb het volgende bij me: een extra skibril, zonnebrandcreme, flesje water (of camelbag), pakje zakdoekjes en een paar mueslirepen / sultana’s / candy bars.
Zoek ook even op ‘rugzak’ in de zoekbalk op het forum. Dit topic is nl. al meerdere keren voorbij gekomen.

Uitrusten doen we thuis wel!

Ik denk dat je dan de Wolffepack moet hebben…

https://youtu.be/IrGZXU1jOiE

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Bij Decathlon hebben ze ook een model rugzak wat met één klik naar de voorkant van je lichaam gedraaid kan worden

Uitrusten doe je maar in de lift.

Ik heb ook een kleine rugzak, en neem pakweg mee wat Lotte meeneemt, maar het zit toch in de weg in de lift, dus Chon en Roko, bedankt.

Even opgezocht voor je. Rugzakken met de naam Reverse zouden het moeten zijn bij de Franse sportgrootgrutter 😉

Uitrusten doe je maar in de lift.

Mss is een een doggybag van eastpak iets voor je. Niet echt heelgroot maar wel draaibaar.

Plaats een reactie