Mede-reizigers gezocht voor last-minute ski tweede week april

Hi wintersporters,
Ik ga graag tweede week april (vertrek 7 of 8 april, terug 13 of 14) nog een (kort) weekje skiën. Heb wat opties uitgezocht voor alleen, maar ik zag dat hier op het forum ook succesvol reisgenoten worden gevonden, dus plaats toch maar even… wie weet heeft iemand anders net zo'n zoektocht achter de rug als ik, en samen is toch leuker dan alleen!

Voornaamste prioriteit is voor mij een sneeuwzeker en goed bereikbaar gebied - ik neig nu naar St Anton of Sölden vanwege goede bereikbaarheid met vliegtuig en dan trein of transfer. Maar open voor suggesties (ik ski eigenlijk het liefst in Italië vanwege het goede eten ;)). Data dus ook enigszins flexibel, zo lang het tussen 7 en 14 april valt.

Kort over mij: ervaren skiër, mn. rode pistes, al vermaak ik me ook op blauw of zwart, 28, vrouw, houd van een après ski-drankje maar eigenlijk nog meer van wellness en een goed diner na het skiën.
Bij één reisgenoot gaat de voorkeur uit naar een vrouwelijke medereiziger (voelt toch veiliger), maar als we een groep kunnen vormen ook erg leuk en dan maakt de mix me niet uit!

Reageer hier of stuur gerust een PM voor meer info - ik ben benieuwd of er reacties zijn voor de wintersportkriebels zo erg worden dat ik gewoon boek :)
Groetjes Nadeche

Inmiddels geboekt St Anton 8-14 april! Als er meer Wintersporters daar zijn die periode, pm maar voor meetup op⛷ of na de piste🍻

Pure Discriminatie 😜
“Vrouwelijke medereiziger voelt toch veiliger”
Man 84 jaar slecht ter been. Maar komt nog vlot de zwarte piste af.Drinkt af en toe een biertje.
Hoe veilig wil je het hebben 😃
Mag die ook mee 👍

Ken je boer Geert, @hooykaas?

Hahaha, @Hooykaas je snapt dat dat ging om het delen van een accommodatie/ kamer mocht dat zo uit zijn gekomen. Afgezien daarvan (nu sowieso een eenpersoonskamer geboekt, dus het is niet meer aan de orde) is iedereen welkom. Zelfs boer Geert @DrPhil 😜

Fijn de horen dat iedereen welkom is 👍👏
Ik kan je nog wel een paar tips geven in Sankt Anton.
Al ga ik dit jaar niet met je mee.
Skiën boven 1500 meter tot 13.00 uur nog top.
Krazy Kanguruh
MooserWirt voor een biertje.
Veel plezier

@Hooykaas dankjewel voor de tips!

Plaats een reactie